lauantai 23. marraskuuta 2013

BACK IN BUSINESS

Moikka!
Nyt mä olen palannut "minilomaltani". Silloin kuukausi sitten kun postasin viimeeksi, mulla oli pää täynnä ideoita ja motivaatio kohdallaan. Sitten iski karu totuus.
Koulu. Meillä on koulussa koeviikoton jakso, mistä kerron myöhemmin lisää... Mutta siis viikot on täyttyny esseistä, läksyistä ja välikokeista.

Viikonloppuisin sitten olen yrittänyt vain rentoutua, ja päätin että en aio ottaa mitään paineita kirjottamisesta. Viikolla on saanut kirjoitella ihan tarpeeksi, ja äidinkielessä varsinkin on saanut tyhjentää verbaalisen aarrearkkunsa...

Muuten mä olen sitten urheillut, ja erityisesti zumbasta ja body pumpista on tullut mulle todella tärkeitä lajeja, parissa juhlissakin on tullut sitten käytyä, paitsi ei nyt taas vähään aikaan...Ja sitten tietysti jääkiekko, se on ollut mulle nyt ehkä se suurin pelastus, mä tiedän että se voi kuulostaa hölmöltä, mutta mä tarvitsen sen tietyn jääkiekko-annoksen viikossa. Aina peliä seuraavana päivänä on kaverit saanu kuulla kaiken maailman analyysit pelistä ja nyt mulle nauretaan siitä että herkistyin kun kerholla alkoi mennä paremmin. Uskon kuitenkin, että vaikka olen iloinen ja helpottunut siitä, yli kuukauden kestänyt rankka jakso ja jatkuva väsymys alkaa pikku hiljaa vaikuttaa! :D

Aineet kuitenkin on ollut mielenkiintoisia, ja mä olen oppinut paljon, eli vähän ristiriitaista, ja vaihtelu kuitenkin virkistää! Tai no nyt en ehkä ole virkistynyt mutta oli ihan kivaa kokeilla  erilaista! Tätä jaksoa on jäljellä viikko, ja sit mulla alkaa kissanpäivät, mulla on ainoastaan 5h koulua päivässä! Can't wait!

Koulu ei ole kuitenkaan ainut asia mikä on pitänyt mut kiireisenä. NuVan puheenjohtajana (nuorten vaikuttajaryhmä) ja lapsiystävällinen kuntahankkeen ohjausryhmän jäsenenä mulla on tapaamisia kertynyt, meidän pitäisi saada tunnustus tästä meidän työstä, joten sekin tuottaa lisähommaa. Mutta olen samalla iloinen, sillä nyt yksi prokkis saadaan päätökseen ja tulee tilalle jotakin muuta! Mä en ole hirveästi kertonut teille näistä mun valtuusto ja nuva jutuista, mutta asia tulee pian muuttumaan. Blogirintamalla on myös prokkista tulossa, mistä mä olen aikalailla innoissani! Mutta siitäkin myöhemmin lisää! :D Mä olenkin tänään tämmönen mysteerimimmi!

Lopetan nyt tän romaanin, lämäsen pari kuvaa, ja menen nukkumaan.

Niin ja haluan vielä virallisesti pyytää anteeksi etten ilmoittanut mitään, ja kiittää siitä, että ette ole kuitenkaan lähteneet pois vaan olette jaksaneet odottaa! Tämmöinen pieni tauko teki hyvää, mutta nyt kirjoittaessa tulee fiilis, että nyt tätä jaksaisi tehdäkin.

Niin ja blogille on nyt oma sähköposti, jonka tarkistan monta kertaa päivässä, sillä se on mun kännykässä.
Eli siis viestiä voi laittaa  maasta taivaaseen estaesunavida@live.fi




2 kommenttia:

  1. Mä niin tiedän ton, että lätkä pelastaa. Ittelläni sama juttu, vaikka patitti ku Kerho voitti Jokerit (narrienkannattaja täällä vaan)!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com