sunnuntai 24. marraskuuta 2013

LITTLE PARTY NEVER KILLED NOBODY

Heido! Mä sanoin teille eilen että olen ollut muutamissa juhlissa, ja nyt niistä kuvia aikajärjestyksessä!

 1. juhlat olivat halloweenina Tervakoskella Kaisan luona,  ja siellä sattui olemaan ihania kissanpentuja ja tässä niistä yksi!
 Kaisa ja eräs Roosa olivat loihtineet ihani cupcakeja sinne!
 En tuntenut sieltä juhlista kuin Kaisan, sekä 2 muuta tyttöä meidän koulusta, joten aluksi oli hieman awkardia, joten päädyin kiertelemään Kaisan perheen ihanaa taloa, jossa olin 1. kertaa!
 Vaikka en tuntenutkaan niitä ihmisiä siellä, kyllä alkoi juttu sitten loppujen lopuksi luistaa!
 Sitten viikkoa myöhemmin päädyimme toiselle Kaisalle ja sitten Karolle, siellä olikin sitten tuttu porukka! Tai siis kokoonpano oli uusi mutta kaikki ihmiset tunsin ja mulla oli todella hauskaa! Vaikka siis kyllä Tervakoskellakin oli ei siinä mitään!
Ja sitten seuraavana päivänä juhlittiin isänpäivää! Tässä olen menossa mummulaan täyttämään tyhjää vatsaani! :D

4 kommenttia:

  1. MIKS EI SOFIA ollu missää noissa juhlissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olihan se noissa karon ja kaisan! kuvassakin näkyy! ja muuten miks meiän pitäs olla jossain samoissa juhlissa? :D

      Poista
  2. Never killed NObody, tyttö hei! Ei kahta kieltosanaa käsitteeseen.... Nyt se menee kutakuinkin:ei koskaan tappanut ei ketään... Never killed anybody tai ever killed nobody ois se oikea käsite.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on se biisin nimi! en minä tota ole keksiny! XD lähetäppä fergielle viestiä hänen huonosta grammarista ;D

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com