maanantai 25. marraskuuta 2013

Maanantai terveiset!

Heido!
Muistatteko kertaa milloin mulla olisi ollut aikaa turistella teille näin maanantaisin? Joskus mä olen ajastanut teille postauksia viikoksi, mutta mun mielestä tämä on kuitenkin vähän erilaista?

No nyt mä menin ihan lukkoon...hupsista... Mutta siis normaalisti ihmiset vihaa maanantaita, mä en. Mulla on silloin aina lyhyt päivä koulussa, ja silloin ei vielä väsytä, eikä ole tuhansia asioita hoidettavana. Tänään erityisesti oli ihana maanantai. Oli ihana kävellä kouluun ja koulusta pois auringon paistaessa, ja reppukaan ei painanut juuri mitään! Jalat tosin oli kipeät eilisestä zumbasta, ja lauantaisesta intervallilenkistä...

Amulla muuten mulle tuli pieni kenkäkriisi... Mun tennarit on TODELLA kylmät jalassa, ja korkokenkiä en voinut laittaa, koska 4 km on pitkä matka kävellä... Laitoin sitten lenkkarit. Jos mulla olisi ollut lökärit jalassa ja huppari niin se olisi ollut just fine, mutta mulla oli neule ja vaalea t-paita ja sitten farkut, hiuksetkin oli suoristettu... (tosin heitin ne koulupäivän ajaksi ponnarille) (miksi?!)

Hieman itsekseni sitä sitten naureskelin. Olin kyllä kuin suoraan voguen kannesta;) Toinen kriisi tapahtui hiuksien kanssa, ne muistutti hagridin hiuksia... Meinasi itku tulla! Ja sitten mulla on semmoinen 2cm:n levyinen osio mikä muistuttaa kihartunutta heinää. Mitkään naamiot tai öljyt ei auta! Mitä mä teen?

Nämä kriisit sain onneksi sain sitten jotenkuten sivuutettua, ja käväsin sitten koulussa. Mulla oli tänään vain äidinkieltä ja biologiaa, koska opettajia oli jossakin kokouksessa. Sitten tulinkin jo kotiin ja lähdin Ziton kanssa lenkille! Auringon paisteessa tietysti! Sen jälkeen muistikuvat onkin hieman heikkoja XD Söin, ja sitte menin päiväunille. Jotka "vähän" venähti... Heräsin siihen että mua huudetaan syömään ja kello on viisi... Ja koulusta siis pääsin 12.15. Hupsista...

Vanhojentanssien harjoittelu alkaa muuten ensiviikolla... Se poika keneltä syyslomalla kysyin että haluaisiko hän tanssia mun kanssa, niin ei ole vieläkään vastannut... Ei sitten. Mua ärsyttää se, että hän ei ole vastannut, ei se että mun kanssa ei haluta tanssia. Mä nyt olen muutenkin jo tottunut siihen XD Jos teillä on Hämeenlinnassa lukiota käyvä tuttu, niin käskekää jonkun niistä tanssia mun kanssa! :D Aina ei voi voittaa!

Voittamisesta puheenollen! Voitin Pret-a-Porter (klik) blogista ripsienpidennykset ilmaiseksi Eiran kauneusklinikalla! (klik) Olen oikeasti niin innoissani! Ajattelin, että ottaisin nuo ripset vanhoihin sitten... Mitäs sanotte? Itse kun olen näin nuori ja varaton, enkä halua että ripseni tippuvat, niin ole uskaltanut ottaa, mutta paikka vaikutti laadukkaalta paikalta, ja kun ilmaiseksi saa ei voi muuta sanoa kuin wow!Eli suuri kiitos Sinille joka tuota blogia kirjoittaa ja tuon arvonnan järjesti!

Mä hypin taas ihan toiseen aiheeseen. Verbaalisesti tämä mun teksti on nyt todella heikkoa ja omaa erityisen huonon rakenteen, mutta onneksi blogissa se teksti voi ollakin vapaampaa! Meidän koulussa on paljon kansainvälisyys-projekteja, ja nyt uusin olisi Espanja-projekti. Mä kävin siinä infossa, ja innostuin heti! Siinä siis ei tarvitse tehdä mitään kirjallista työtä, vaan esim voi valokuvata.

Eli Suomeen tulee heti vanhojen jälkeen joukko espanjalaisia opettamaan heidän lapsuusajan leikkejään päiväkodeille ja kouluille, ja me toimimme tulkkina ja majoitamme nämä ihmiset. Sitten huhti-toukokuussa puolestaan me menisimme Espanjaan opettamaan leikkejä. Itse kun rakastan lapsia, ja haluan ala-asteen opettajaksi, niin tämä hanke olisi kuin minulle räätälöity!

 Se, että pääsenkö mä tuohon projektiin, on kuitenkin vielä epävarmaa, sillä hakijoita on niin paljon. Olen kuitenkin nyt jutellut muiden hakijoiden kanssa, ja he ovat ehkä luopumassa hankkeesta, koska se ei vaikuta hirveän kivalta. Arvatkaas kuka on heti huutanut että juu jättäytykää vain pois! Ensisijaisesti sinne pääsee espanjaa opiskelevat, ja mä olen lukenut vain yhden kurssin, ja muistan vain muutaman asian. Tosin kommunikointikieli olisi englanti ja siinä minulla ei ole onneksi mitään ongelmia! (itsekehu haisee?) Yksi ärsyttävä asia tässä kyllä on, ykköset ja kakkoset ovat samanarvoisia hakijoita. Viimevuonna hyvä jos päästettiin edes kuuntelemaan mistä on kyse! Minusta kakkosten pitäisi olla etusijalla, sillä viimevuonna emme saaneet osallistua mihinkään!

Niin ja tein muute  twitterin! Vielä en ole sinne mitään laittanut, mutta minut löytää nimimerkillä @emmievek, eli sama nimim. kuin instagrammissa. vinkvink ;)

Sanainen arkkuni on nyt tyhjä. Tämän postauksen osalta. Taidampa ajastaa teille toisen heti huomisaamulle!


12 kommenttia:

  1. Haluisin toivoa postausta :) ööö mun mielestä on kiva lukee blogeja missä kirjottaja ei oo täydellinen (huippublogit) tai pidä itteään parempana. Siis just tälläsistä "normaalin" tallaajan blogista tykkään. Mua inspaa eniten asut. Itse en myöskään oo mallivartaloinen joten juuri tälläisten blogien asut kiinnostaa.

    Asiani yksinkertaisesti, olis kiva saada enemmän asupostauksia. Vaikka sillon tällön ku on aikaa otat kuvan (tai videoo), laadulla ei välttis välii :) ois niiiin kiva!

    Oot upee ja sul on kiva blogi! :)

    VastaaPoista
  2. Osaispa itekin kirjottaa aina näin pitkiä ja sujuvia blogi tekstejä vaikka asiaa itelläkin ois tosi paljon :D mutta silti jää lyhyeeks mutta jälleeen oli ihana blogi sulla :)
    Mutta eiköhän joku poika vielä tuu sua pyytää tanssipariks ! :D tai sitten meet väkisin hakeee että nyt tanssit munkaa ja piste ! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kirjotat vaan mitä mieleen tulee! ja mulla nyt oli niin pitkä tauko tossa niin oli paljon asiaa :)

      Poista
  3. minne päin espanjaa toi teijän koulujuttu suntautuu? :)

    VastaaPoista
  4. kenen kanssa sit tanssit vanhat jos et saa paria?D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinne kurssille ei tarvitse mennä parin kanssa! Siellä sitten katsotaan että kenellä ei ole paria tai sitten musta tulee jonkun toinen pari :)

      Poista
    2. Tarkoititko siis jonkun toisen pari?D: Vai onko jollakin oikeesti kaksi paria? ja btw, kurssille tuskin tulee "parittomia" poikia... eli kannattaa pitää kiirettä parin hankinnassa tai et tanssi ollenkaan :/

      t: eri ano

      Poista
  5. Käyn samaa koulua ja meillä kyllä järjestetään kaikille parin niin kuin Emmi sanoi. En tiiä mistä paskalukiosta itse tulet :D

    VastaaPoista
  6. joko sait tanssiparin sieltä kurssilta? :) itsekin olin vuosi sitten samassa tilanteessa, ilman paria. Mutta onneksi löysin mukavan parin itselleni, jolle tärkeintä ei ollut minun ulkonäköni vaan tanssien todellinen tarkoitus :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com