tiistai 26. marraskuuta 2013

MATKAKUUME

Huomenta!
Mulla ei ole ikinä ennen ollut matkakuumetta, mutta nyt on... Mä olen ollut tasan 2 krt ulkomailla. Heinäkuussa 2012 perheen kanssa lomamatkalla Bulgarian Albenassa, ja myöhemmin samana vuonna syyskuussa, ilman kunnon tuttuja työmatkalla Kroatiassa Zagrebissa. Mä rakastuin tulisesti molempiin paikkoihin. Mä haluan takaisin. Huomatkaa muuten, että tämä on sitä aikaa kun mä kuvasin vielä tolla pokkarilla... Zagrebista vielä sen verran, että matkan kruunasi se, että mulla oli kokonainen hotellihuone jättisänkyineen vain mulle varattuna!






















JA SITTEN ALBENA!















5 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia, jotkut vain vähän huonolaatusia, mutta tee myday!! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .joo joo :D eivaan! Viikonloppuna olis tarkotus tehä :)

      Poista
  2. :( nyt sen tajuu kuinka nopee aika menee... Siis tuntuu että just äskön näin näitä kuvia sun blogissa..

    Mutta kivoja kuvia ja olet kaunis! Tsemppiä lukioon!:)

    VastaaPoista
  3. millä objektiivilla noi albena kuvat on otettu? :) kivoja kuvia! mullaki on matkakuume ja se vaan lisäänty näitä kuvia kattoessa.. :(

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com