lauantai 30. marraskuuta 2013

MEIKÄLÄISEN UUDET POPOT!

Haudihau!
Vaikka huomenna onkin jo 1. joulukuuta, voi silti sanoa, että kerrankin mulle ostettiin talvikengät ajoissa. Ja itse asiassa vahingossa. Mentiin äidin kanssa Citymarkettiin, ja huomattiin, että naisten nilkkureista ja saappaista  saa -40%, niin mentiin sitten "katselemaan". Eikä aikaakaan, kun mä olin jo kassan vieressä olevalla penkillä vaihtamassa tennareita näihin ihanuuksiin.

 Loppujen loppujen lopuksi kenkulit tulivat maksamaan siis 36€, koska alkuperäinen hinta oli 60€. Ne on lämpivät ja tukevat jalassa, vaikka koko onkin 36, pohja on pitävä, eli ei tarvitse liukastella, ja niissä on sitä "jotakin".

Sanompa vielä jotakin näistä kuvista. Vaikka ne eivät varmaankaan näytä millään lailla erilaiselta, olen mä vähän poikennut rutiineistani. Ne on jalustalla, ja pitkällä valotusajalla kuvattu, aukko mulla oli suurena, niinkuin yleensä. Ja koska mä halusin kokeilla pitkää valotusaikaa ja isoa aukkoa, piti mun laittaa ISO-arvo todella pieneksi. Vaihtelu virkistää, ja joskus kiva kokeilla uusia juttuja. Sitten mä mä myös otin mun pöytälampun ja siirtelin sitä pitkin lattiaa ja tasoja, että mä olisin saanut vähän varjoja, mutta se kyllä vähän epäonnistu... :D Nooh... seuraavalla kerralla sitten!

*postaus toteutettu yhteistyössä äidin kanssa

ps.mulle ei ole vielä hankittu joulukalenteria
pps.Zito on siskon kanssa koko viikonlopun koirakaverilla Liedossa, ja mä kärsin pahoista vierotusoireista
ppps.huomenna on evattarella tonttuzembalot, missä on ensin zumbaa, sitten knock-outia, ja viimeisenä tanssia, eli en tule pääsemään sängystä ylös ilman apua maanantaina...
pppps.muistaaka mun twitter @emmievek





8 kommenttia:

  1. ihanat kengät!:) Jotenki just sun tyyliset :)

    VastaaPoista
  2. Just hyviä kuvia, nyt kuulostaa ja näyttää 'oikeelle' meiningille miten tuotteita kuvataan! Hyvä, samaa mieltä että sopii varmaan tosi hyvin sulle noi kengät!

    VastaaPoista
  3. Oi ihanat ja söpöt kengät :3

    VastaaPoista
  4. Oiii, oon kade, sika makeet kengät!

    VastaaPoista
  5. Mulla on noi samat kengät, mut tosin ostettu 2kk sitten

    VastaaPoista
  6. Ootko saanu parin vanhojen tansseihin? :)

    VastaaPoista
  7. mulla on noit täysin samat kengät, mut vaa isomman kokoset :D

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com