sunnuntai 8. joulukuuta 2013

JOULUN ENSIMMÄISET PIPARIT!

Heido!
Mä en ole oikeasti mikään jouluihminen, en vihaa joulua, mutta mulla on aika neutraali suhde siihen. Tietysti mä nautin jouluaatosta- ja päivästä, koska silloin saa olla perheen kanssa, syödä hyvää ruokaa ja turhamainen kun olen niin onhan ne lahjojen antaminen ja saantikin kivaa. Mä en kuitenkaan viikkoja ennen ala kuuntelemaan joulumusiikkia tai vaihda sisustusta punaiseksi.

Toisin kuin äiti ja mun siskot... Meillä soi ainoastaan jouluradio ja joululevyt, ja nuottipinkasta löytyy pelkkiä joululauluja... Nooh antaa heidän hössöttää! Antaahan nekin mun hössöttää ympäri vuoden jääkiekosta!

On kuitenkin yksi asia, mitä en vaihtaisi. Joulupiparien teko. Tänään kun leivottiin (tai no siis äiti teki taikinan eilen) pipareita, niin tuli ihan lapsuus mieleen. Taisi olla muuten ensimmäinen kerta kun maltoin syödä vain muutaman palan sitä raakaa taikinaa! ;D Saavutus sinänsä...

Niin... ehkä minussa on piilotettuna jossain oikein syvällä samanlainen jouluhössöttäjä, kuten äitini...Ainakin ruokien suhteen.





2 kommenttia:

  1. Minusta piparit kuuluu jouluun ja ne luo tunnelmaa!! :) <3 Minäkin tein tänään taikinan ja teen ne huomenna kun saadaan uusi uuni!! :) <3 Hyvää joulun odotusta sinulle!! :)

    VastaaPoista
  2. http://josefiinajuliavilen.blogspot.fi haluisitko käydä katttomaan mun pikkusiskon blogia ja jos haluut niin liityvaa lukiaks :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com