maanantai 9. joulukuuta 2013

VANHOJEN JATKOILLE MEKKO? part1

Huomenta!
Tuossa vähän aika sitten mä havahduin siihen karuun todellisuuten, että  jatkoillekin tarvitsisin mekon. En ole kuitenkaan ikinä haalinut itselleni mitään bilemekkoja, nyt jos mekkoa on tarvittu, niin kevätjuhlamekolla olen mennyt.

Kuitenkin että minkälaisen mä haluaisin, niin en oikeastaan tiedä. Alustavasti olen suunnitellut, että nellyltä (klik) tilaisin. Viikonlopun aikana mulle alkoi muodostua lemppareita, joten ajattelin tehdä teille pienen kollaasin niistä. Niitä kuitenkin tuli aika paljon, joten ajattelin ryhmitellä niitä hieman. Tai no itse en ole niitä ryhmitellyt, laitoin vaan nellyltä samassa kategoriassa olleet mekot samaan kollaasiin.

Ensimmäisessä osassa olisi luvassa one shoulder dresses (klik) . Tämä kategoria kiehtoo mua ehkä eniten...

Mitäs mieltä olette, vähiten mä  tykkään ehkä tuosta toiseksi viimeisestä. Mieluisimmat ovat ensimmäinen ja toinen mekko. Mitäs mieltä te olette? Mikä teistä on kivoin ja mitä itse ajattelitte laittaa päälle?

ps. Viime viikolla eräs poika tuli henkilökohtaisesti pyytämään mua käytävällä pariksi. Arvatkaa mitä vastasin!

7 kommenttia:

  1. Oi vähänkö ihanaa että sait parin!! :) oon täällä iloinen sun puolesta :D itsekin ajattelin tanssia wanhat ensi vuonna, mutta toi pari just mietityttää, että ketä mä pyydän...

    VastaaPoista
  2. Hyvä että sait parin! Mulla meinas tulla paniikki sillä mä en saanu koulunvaihdon takia paria, mutta onneksi lopulta sain parin! Ja musta toi kolmas vasemmalta on ihana tai sellainen et voisin itse kuvitella sen päälleni :) mutta nauti harjotuksista ja itse tansseista! Olisi kiva kuulla lisääkin noista sunwanhoihin valmistautumisesta ja muustakin siihen liittyvästä kun itselläkin ne ovat ajankohtaiset! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa että joku tuli kysymään sua pariksee (:!

    VastaaPoista
  4. relaa nyt vähän näitten wanhojenpaniikkien kanssa! ei se ole maailmanloppu, jos ei mekko, pari, kengät, meikki, hiukset ja sen päivän safkat oo hommattuna kolmee kuukautta ennen h-hetkeä. nauttisit enemmän, etkä tekis tosta jäätävää draamaa! itse tanssin vanhani viimevuonna ja tanssimekon hommasin kuukausi aiemmin tanssipäivää, ja sain sen 200€ halvemmalla. myös jatkojen mekon ostin n. viikkoa ennen, ja siitäkin säästin 50%
    hengitä syvään välillä ja rauhotu.
    t.ABI '14

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki tuossakin on pointtinsa, mutta musta on mukavaa että emmi jakaa blogissaan esim., miten valmistautuu vanhoihin ja samalla saa lukijoiden mielipiteitä joista voi olla myös apua. Ja onhan se mukavaa miettiä tarkasti etukäteen mekot sun muut, se on oikeestaan osa koko sitä juttua :)

      Poista
    2. Mä ainakin ostin molemmat mekot aikoinaan wanhoja ja niiden jatkoja varten noin puol vuotta aikasemmin. Myös kampaus ja meikki oli kans paaaaaljon aikasemmin jo suunniteltu. Kyllä ite ainakin halus tarkoin miettiä ja panostaa ja hoitaa kaikki ajoissa, ei tollasia päiviä kuitenkaan kovin usein tuu kun laitat kunnon juhlamekon päälle ja oot muutenkin viimesen päälle laitettuna :)
      T: Abi vuodelta 2010!

      Poista
    3. Ei se oo stressaamista jos hoitaa hyvissä ajoin nämä jutut! Mä ainakin nautin näistä järjestelyistä. Hommasin mekon, kampaamon ja parin jo puoli vuotta aikaisemmin. Mun mielestä vanhoista saa tehdäkkin pientä "draamaa", on se sen verran mahtava tilaisuus!
      T: Abi 2012

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com