keskiviikko 1. tammikuuta 2014

B&W

Well hello!
 Miettikää hei, mä olen viimeeksi viimevuonna postannut! (hehheh)
Nyt muutamana päivänä tulee paaaljon kuvia, joita mä olen epätoivoisesti yrittänyt jotenkin järjestellä. Otsikon mukaan nyt on teemana black & white.



Kuvia sinänsä ei tässä postauksessa hirveästi ole, ne lähinnä toimivat täytteenä tekstille.  Tämän postauksen kaikki kuvat ovat Kuusamosta, jonne lähdimme 21.12, eli heti ensimmäisenä lomapäivänä. Toissailtana kotiuduimme, mutta en ole saanut kirjaimellisesti MITÄÄN aikaiseksi, en ole edes avannut matkalaukkuani... Äidille tosin sanoin että olen jo vienyt sen varastoon... (wooops)



Mä en tunne Kuusamosta yhtäkään mun ikäistä, joten joskus saa olla hieman luova tekemisen kanssa. Erityisesti sen takia, koska tuon vierailun aikana oli kaiken maailman pyhiä, niin kuntosali ja uimahalli eivät olleet kuin muutamana päivänä auki, vaikka siellä 10 päivää oltiinkin. Ja koska mun mielestä ulkojäiden kunto siellä on huonontunut, niin piti odotella että halli on auki.


 Ei mulla kuitenkaan tylsää ollut! Mä kuvailin paljon, ja iskä opetti mut laukomaan. (mulla on vieläkin paikat kipeet siitä), mä hiihdin paljon, lenkkeilin, luin, ja vaikka mitä muuta. (mm.söin)


10 kommenttia:

  1. mä ite asun kuusamossa ja yritin bongailla sua koko sen ajan kun olit täällä mutta et ikinä sattunu samaan paikaan mun kaa :D ehkä ens kerralla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu oudolta et joku yrittäisi bongailla mua! :D ensi kerralla sitten! :)

      Poista
  2. Kiva postaus Emmi <3 :)

    VastaaPoista
  3. Todella kiva blogi sulla :) oon nyt jonkin aikaa sua seuraillut!

    VastaaPoista
  4. määääki koitin bongailla sua täält mut arvaa löytyks:( ja sit ku katoi sun instaa ja olit laittanu kuvan siit tiest mist vähä aikaa sitte oltii jo ajattu autol :'D :'c

    VastaaPoista
  5. Mä muutes näin sut kesällä Kuusamossa!

    VastaaPoista
  6. Apuuua oot ollu taas kuusamossa! Ikinä en oo onnistunu bongaamaa sinnua :( mutta terveiset kuusamosta ja hope so että joskus onnistuisin sinut näkemää! :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com