sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Teknisiä ongelmia?

Moikka!
Nyt ollaan aika ikävässä tilanteessa, sillä mun mahdollisuudet blogata ovat Heimat heikot. Mä olen tällä hetkellä Kuusamossa, ja mulla ei ole täällä konetta mukana. Nytt män postailen padilla, ja kännykällä mä voin tehdä lyhyitä postauksia, mutta pidemmät postauksetovat todella ärsyttäviä tehdä.  Noh, ei tämä kuitenkaan siihen kaadu. Ongelma on se, että mä en voi laittaa kuvia.  Kuvia olen kuitenkin ahkerasti jo ottanut, ja koska täällä on lumen takia päivällä valoisaa, ovat olosuhteet pienellä aukolla kuvaamiseen erinomaiset! Kuvia kamerasta tulee siis vasta joskus tammikuussa, kun saan koneen eteeni.

Mietiskelin asiaa hetken, ja tulin siihen lopputulokseen, että teen padilla ja kännykällä pieniä videoita. Tervehdysvideoita, tms. Miksiköhän mä en nyt selittänyt tätä kaikkea videolla?!

Jotta niissä videoissa olisi jotakin järkeä, tulee aineisto teiltä. Te keksitte tilanteita ja ns. ongelmia, joihin mä vastaan. Ensimmäinen ohjekysymys on: mitä sä tekisit jos...?

Osaatteko muuten neuvoo, ettåriga miksi mä en. Pysty vastaamaan teidän kommentteihin? En kännykällä enkä padilla! Onko ollut muilla bloggerin bloggaajilla vastaavanlaisia ongelmia? Mä pystyn kirjoittaa muutaman kirjaimen, ja sitten en enää pysty kirjoittaa. Siinä siis syy, miksi en ole viimeaikoina vastannut. Mä haluan kuitenkin painottaa, että mä hyväksyn jokaisen kommentin yksitellen,ja luen jokaisen kommentin. Eli mitään en sivuuta. Siksi nämä "kysmyspostaukset" toteutankin.

Niin ja en nellyn kollaasit, kyllä  ne olivat täytepostauksia, mutta halusin, että teillä olisi viikollakin jotakin luettavaa, ja niitä on helppo ajastaa. Mutta kertokaapas, että haluatteko te en loput osat, vai ette?

Huomasin, että mun kännykän kuvat siirtyy suoraan tänne bloggeriin! Tässä siis vanhoja kännykkäkuvia!

Lisää kuvateksti









14 kommenttia:

  1. mulla on sama ongelma, kun mä yritän kommentoida jotai blogia iPadilla, nii se ei anna kirjoittaa, kun jonkun muutaman kirjaimen tai sanan...en kyl tiedä yhtään mistä se johtuu, mutta sit mä yleensä lataan sen sivun uudestaan ni sit se antaa kirjoittaa enemmän tai no ei se kyllä aina auta, mut aika usein... :)

    VastaaPoista
  2. Mul on kans ongelmaa etten saa kirjotettua oikee näihin blogeihin puhelimella kommentteja, mut nyt oon huomannut että jos en tee muutaku kirjotan tätä koko ajan ni sit saan kirjotettua :D eli siis en rullaa vaikka välil ylös kattomaan jotain

    VastaaPoista
  3. Jatkoa vielä tohon kommenttiini, ni eli en myöskään saa painaa vahingossa mitään muutaku näitä kirjaimia! Muutn ei anna lisää enää mitään vaan pitää päivittää koko sivu! Tää on niin outoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sais bloggeri kyllä päivittää nää systeeminsä :(

      Poista
  4. Voi miten kaunis kuva toi missä sulla on letti, ja niin kivasti sun hiukset siinä! :)

    VastaaPoista
  5. Nii siis sää et saa pädillä klikata mistää ennen ku kommentti on valmis. Paitsi muistaakseni pystyy jatkaa kirjottamista tiltin jälkee sillai että klikkaat siitä valkosesta tyhjästä tilasta sivulla kommenttiboxin ulkopuolella ja sit takas siitä mitä oot kirjottamassa :)

    VastaaPoista
  6. Sulla on tosi kauniit silmät <3

    VastaaPoista
  7. Joo on tuttu homma toi että ei kunnolla anna kirjottaa puhelimella ja Emmi sul oli tös yhes kuvas missä sulla oli noi sulkakorvikset nii siin kuvas sulla oli aivan ihanastu hiukset kiinni!!!!!♡

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com