perjantai 3. tammikuuta 2014

Jouluaatto & joulupäivä

Huomenta!
Kuten mä olen jo aikaisemmin sanonut, mä en ole suuremmin mikään  jouluihminen. En kuitenkaan väitä, ettenkö joulusta pitäisi. Kyllä mulle hyvä ruoka ja lahjat kelpaa ;) Ei mutta jos tosissaan puhutaan, niin joulu on ainut aika vuodesta, milloin suku on koossa. Vaikka se kestikin vain hetken kun serkun piti taas lähteä ulkomaille treenaamaan, niin olen mä iloinen että edes jonkin verran saatiin olla yhdessä

No entäs ne lahjat... Mun mielestä meille isoille ei tarvitsisi enää mitään säkillistä lahjoja antaa, ja vaikka me siitä sanottaisiin, ei meitä uskota. En kuitenkaan valita, sillä sain aivan ihania lahjoja! Mutta ne mä esittelen sitten myöhemmin videolla. :)

Aattona siis syötiin hyviin, avattiin paketit, ja valvottiin myöhään jutellen.  Joulupäivänä oltiin ulkona, katsottiin elokuvia, ulkoiltiin, ja leikittiin lumella.

Onnistunut joulu siis! Ja nyt hieman kuvia!













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com