lauantai 4. tammikuuta 2014

UUSI VUOSI 2014

Huomenta!
Uusi vuosi... Mulla ei ole IKINÄ ollut noin hirveää uutta vuotta... Ei sitten koskaan! Mä kävin kaupungilla, mutta ei siellä ollut kivaa olla yksin.

Oltiin yhden kaverin kanssa sovittu, että äkkiä nähdään, joten sovittiin paikka, mutta hän vain juoksi ohi, ja 45 minuuttia myöhemmin sain soiton missä mun piti sitten lähteä etsiskelemään toisia...Ärsytti. Meikäläinen sitten hieman suutahti siinä, ja tivasin että miksei nähty siinä missä sovittiin, ja mulle vastattiin että ei hän nähnyt minua, ja siihen minä olin että ethän sä edes etsinyt, ja siihen tämä toinen oli että en niin.

 Mä ymmärtäisin tommosen draaman jos olisin juonut, mutta kun enhän mä edes juo! Ja kyllä, mä ylireagoin ja käyttäydyin kuin kakara, mutta mä olin niin vihanen siitä että kaikilla muilla oli suunnitelmia ja mulla ei mitään, tai no oli suunnitelmia, mutta toisilla oli paremmat.

Mutta sehän merkitsee vain sitä, että ensi vuonna on oltava huikea uusi vuosi tulossa, sillä tosta ei voi enää vajota alemmaksi! :DD

Mä tosiaan sitten menin tämän episodin jälkeen kuvailemaan pitkin hamptonia. En mä kyllä mitään kivoja kuvia saanut, koska oli niin pimeää, ja tosta kittiputkesta ei oikein ole mihinkään...

Kuvailun jälkeen mä menin kotiin, ja menin nukkumaan vasta 5.30... Mä pelailin kännykällä, (tein aika monta uutta ennätystä subway surfersissa), söin suklaata, ja käppäilin korkkarit jalassa ja näpräilin kännykkään. Eli kaikkea tosi järkevää siis! :D


ps. Hyvää syntymäpäivää rakas Sanni! ♥♥♥









6 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen, monesti ollut porukassa missä muut juo, sitten mun seura ei kelpaa kun en juo ja olen niin "tylsä".. Yleensä sitten jään yksin hengailemaan :/ Not nice.

    VastaaPoista
  2. Ne sun "kaverit" tais käyttäytyä kakaramaisesti etkä sä! Kiva kuulla et on olemassa muitaki, jotka ei tykkää juoda.

    VastaaPoista
  3. Mullekki on tehty yhtä kusisesti..ärsyttää tommoset ihmiset. Toivottavasti tajuavat ees hävetä sitte seuraavana päivänä..ja se vielä et srlitellää et "no sori ku olin nii kännissä.." EI SE OO MIKÄÄ SYY! harmi et sullekki ollaa tommosia..:(

    VastaaPoista
  4. pakko sanoa että ei taida sun arvonen tää kaveri olla, eihän noin herranjumala tehdä.
    aiheesta suutuit ja jos tää samainen kaveri sai sut tuntemaan siltä että olisit käyttäytynyt jotenkin kakaramaisesti niin miettisin koko kaveriutta uudeestaan.
    ihan suututtaa sun puolesta.

    VastaaPoista
  5. Mikset sä ollu sofian kanssa? :O Eiks teillä oo se joku "veitikat" porukka? :O mutta ikävä juttu:(

    VastaaPoista
  6. et käyttäydy yhtään lapsellisesti!! oisin ite varmaan suuttunu vähintään yhtä paljon! en ite kanssa juo, tai no en oo mikään absolutisti koska sillon tällön juon vähän mutta siis en ikinä oo ollu humalassa tai muuta ja kaikki muut kaverit tuntuu olevan semmosia ryyppääjiä ja mä pärjäisin ihan täysin maailmassa jossa ei ees ois alkoholia.... toi on niin ärsyttävää kun se, onko valmis juomaan ittesä kaatokänniin vaikuttaa siihen pidetäänkö sua tylsänä seurana vai ei! arvostan kaikista eniten just semmosia ihmisiä jotka osaa pitää hauskaa selvinpäin!!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com