sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

"Se viimeinen silaus"

Huomenta!
Viime yönä mä avasin teille hieman mun kokemuksia ripsienpidennyksistä ja siitä, mitä onnistuneeseen kosmetologikäyntiin tarvitaan. Sama aihe jatkuu. Ripset kohotti mun itsetuntoa huomattavasti, mutta te tiedätte, että mä tykkään myös laitella kynsiäni. Tai siis tykkään että mun kynnet näyttää hyvältä!

Mulla ei kuitenkaan kynsilakat pysy kynsissä päivää kauempaa ilman lohkeilua, joten mä en ole oikein sitten jaksanut niitä lakkailla. Mulle onneksi avautui myös toisenlainen yhteistyö projekti. Sen mahdollisti "Kauneuspalvelut Anne Koljonen".

Sain mahdollisuuden kokeilla geelilakkausta! Mä olen jonkun verran kuullut siitä, mutta aikaisemmin ei ole ollut mahdollisuutta kokeilla. Lakat on ollut mulla nyt melkein 3 pv, ja ne näyttävät vieläkin siltä, että olisi vasta laitettu!

Värinä toimi minulle turvallinen punainen, ja merkki oli Cuccio.


Mä en ole aikaisemmin hirveästi kauneushoitoloissa käynyt, muutamaa kasvohoitoa lukuunottamatta. Sen takia olikin jännää nyt käydä kahdessa aivan erilaisessa paikassa! Tämä kynsipaikka sijaitsi kosmetologi-stylisti-meikkaaja Anne Koljosen ihanasti sisustetussa kodissa! Hänenkään kanssa emme olleet ikinä ennen nähneet, mutta silti puhuttavaa riitti!

Anne on pitkän linjan kauneuden ammattilainen, jolta löytyy monia erilaisia hoitoja. On hierontaa, meikkausta, kasvohoitoja, ripsien laittoa ja vaikka mitä muuta! Vaikka Anne työskenteleekin nykyään kotona, on hän silti saanut mahdutettua paljon palveluita kompaktiin pakettiin! Todiste siitä, että pienellä järjestelyllä saa paljon aikaan! 





Annen talo sijaitsee vain vähän matkan päässä prismasta ja cittarista, eikä keskustastakaan ole kovin pitkä matka! Itse vaikka en ole paikkakuntalainen, niin löysin paikan silti helposti! 



Lopuksi vielä yhteystiedot ja kuvat lopputuloksesta!

http://www.kauneushoitolakuusamo.fi/

Hollikuja 4
Kuusamo
p. 050 358 9518
anne(at)kauneushoitolakuusamo.fi

Aukioloajat ma-pe klo 9-17



Nyt on muuten hyvä kasvattaa omia kynsiä pidemmiksi, kun geeli suojaa omia kynsiä katkeilulta! Geelilakkaus on myöksin hellempi ja käytännöllisempi vaihtoehto rakennekynsille!

8 kommenttia:

  1. Ois kiva nähä myös ripsistä kuvaa:)

    VastaaPoista
  2. Teetkö wanhoista postausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä kuvia laitan ja EHKÄ videolla kerron mun kokemuksista. :)

      Poista
  3. Siis outoa. Et oo postannut moneen kuukauteen, nyt lätkäset tänne pari yhteistyöpostausta ja sittenkö ei taas mitään? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on 2 muuta postausta ajastettuna tälle viikolle, ne tulevat molemmat klo.06.00 :)

      Poista
  4. et taida mitäään muuta haluta tältä blogilta enää kun vain hyötyä itsellesi? ikuisuuksiin et oo postannu ja _kaksi_ yhteistyöpostausta peräkkäin?? joista oot saanu itse ihan konkreettista hyötyä. eihän siinä mitään ihan kiva sulle mutta kummallista kuitenkin mun mielestä :/

    VastaaPoista
  5. mitä tarkoittaa yhteis työ jonkun paikan kanssa??:)
    mikset postannut pitkään aikaan sillon?:OKun et kertonut asiasta mitää?

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com