sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

SUNDAY THOUGHTS

Moikka! Mulla on tällä hetkellä latautumassa kuulumisia-video teille youtubessa. Siinä on enää 4000 min jäljellä... Huoh! Miten tiedoston pystyy pakkaamaan pienemmäksi? Vai auttaisiko se edes? Sillon kun mä alotin vloggaamisen, niin tunti oli pitkä aika odottaa. Mitä ihmettä tapahtu? Mä nyt oikeasti tarvitsenteidän apua!!!

Kohta tulevat kuvat ovat muuten viime sunnuntailta. Ne on otettu manuaalilla, eikä niitä ole yhtään muokattu! Mä rakastan kuvata luonnonvalolla, koska silloin kuvista tulee mun mielestä onnistuneimpia! Silloin oli muuten  ihana herätä auringon paisteeseen, ja mennä syömään Ziton kanssa aamupalaa terassilla viltin alla. Juuri tuollaiset rauhalliset aamut ovat. Silloin itsestäänkin saa paljon enemmän irti. Mä odotan niin paljon kesälomaa, ja juurikin noita kiireettömiä aamuja!

Tämä aamu oli suht kiireetön. Aamulla viimeisteltiin talo näyttöä varten, lähdettiin evakkoon, ja iltapäivän ja illan mä olin pelissä. Mä olen vielä ihan hurmioissani kerhosta! Saa olla ylpeä! ♥♥♥ #lisäälämpöö

Muistutampa muuten mun twitteristä! Mä olen aika aktiivinen twitterin käyttäjä, ja jo lyhyessä ajassa olen jäänyt siihen koukkuun! Mun nimim on : emmievek eli sama kuin instagrammissa. Nyt hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja muistakaa antaa neuvoja tuohon videoiden lataamiseen!!!






10 kommenttia:

  1. Miks muutat? Tai muutatte? :(

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Varsinki tosta ekasta tykkään paljon (: Ja hyvä HPK, että tiputitte Narrit lomille! T. SaiPalainen :D

    VastaaPoista
  3. minne oot muuttamassa? :o

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva "arkinen" mut positiivinen postaus! :)

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus Emmi! :)
    ps. en valitettavasti osaa neuvoa tuossa videojutussa

    VastaaPoista
  6. Toivon vaan et ton videon lataus ei kestä yhtä kauan kun joululahjat videon lataus, jota ei vieläkään näy:D mut kiva et oot taas bäkkii (:

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com