lauantai 15. maaliskuuta 2014

NEW JEWELLERY




Moikka! Mun piti tänään laittaa teille videota, ja ajastaa toinen sitten ensiviikolle, mutta kuten yleensä, tekniikalla on jotakin mua vastaan. Osaatteko sanoa, että miksei padin imovie tunnista padin "videot" kansiossa olevaa videota, tai miten mä saisin siirrettyä sen itunesiin? 

Nyt kuitenkin teidän täytyy tyytyä ihastelemaan mun uusia koruja. Mulla oli viimeviikolla espanjalainen Marta vieraana, ja hänen sekä muiden espanjalaisten kanssa kävimme Helsingissä ja Tampereella. Mun ei ollut tarkoitus ostaa mitään, mutta Tampereen Ur&Penn:istä löytyi nämä ihanuudet alennuksesta. Kaikki montinon korut olivat 3e, joten päätimpä kasvattaa mun köyhää koruvarastoa. 9e tuli siis kulutettua sinne, mutta kumma kyllä, mua ei harmita yhtään. Varsinkin tuo kaulakoru on noussut ihan ykköseksi, ja sitä on tullutkin jo käytettyä useampaan otteeseen, ja se piristää asua kuin asua! 

Mitäs mieltä te olette noista minun ostoksistani, ja oletteko te kiikuttaneet kyseisestä liikkeestä löytöjä kotiin? Mulle oli muuten ensimmäinen kerta, että edes kävin siellä! :)

5 kommenttia:

  1. Kävin kans viime viikolla helsingin ur & penn liikkeessä ja oli tuo alennus sielläkin. Mukaan tarttu yhet korvikset ja kaulakoru :)

    VastaaPoista
  2. *new jewelry/jewellery :)

    VastaaPoista
  3. Hei nyt oikeesti Emmi, mikset vastaa kommentteihin enää??? Teet vaan postauksia ja oot kuin mitään yli kuukauden mittaista taukoa ei olis ollutkaan :D etkö haluais yhtään selventää, mitä sulle kuuluu ja miten sulla elämässä menee??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vastaan, ja olen para-aikaa lataamassa youtubeen videoo mun kuulumisista.

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com