keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

WANHAT 2014

Vanhat. Mä odotin niitä niin kauan! Mä haaveilin niistä pikkutytöstä asti. Mä toivoin että se päivä olisi täydellinen. Ja näin myös tapahtui. Mä en kadu hetkeäkään sitä, että päätin tanssia. Tai no en mä tavallaan kyllä päättänytkään, mä olen aina tiennyt tanssivani ne. Mä rakastan mun mekkoa, kampausta ja meikkiä. Ne olivat paremmat mitä edes osasin kuvitella. Mulla ja mun parilla oli hauskaa yhdessä, ja tanssit sujuivat hyvin. Parasta oli kuitenkin ehkä se, että mä sain jakaa tämän päivän mun parhaiden kavereiden kanssa. Toivottavasti kuvista välittyy se ilo ja onnellisuus, mikä ainakin minulla vallitsi tuona päivänä.♥


















28 kommenttia:

  1. Ihanaa et sun wanhat on menny noin hyvin!! Ihania kuvia ja upee puku!!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana mekko! Oot ollu kyllä tosi kauniina viettämässä tuota ihanaa prinsessapäivää. :)

    VastaaPoista
  3. oon oottanut tätä postausta niin paljon ja nyt se tuli! rakastan tota sun mekkoa se sopii sulle niin täydellisesti ja olet ihan tajuttoman kaunis jotenkin hymy tuli huulille kun luki tämän postauksen :) oot ihana muista se !

    VastaaPoista
  4. miks instassa haukkuit ittees tomaatiksi, kaunis olet <3

    VastaaPoista
  5. Aivan upea sinä! tykästyin varsinkin sun kampaukseen! :)

    VastaaPoista
  6. Ei ollu ihan parhaan mallinen mekko sun vartalolle... Mut jos itse tykkäsit nii hyvä niin! Tosi kaunis kampaus ja meikki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmettelen vaan miks tämäkin kommentti "mekon mallin sopimattomuudesta" piti ees ilmottaa? ... Huoh :D

      Mutta vau emmi miten upeelta oot näyttäny :) kokonaisuus oli ihan täydellinen, mekko meikki kampaus ja kaikki! itekkin ootan ens vuonna edessä olevia vanhoja niiiin paljon!

      Poista
  7. Upea mekko! Eikö susta ja paristas oo yhteiskuvaa vai etkö voi tänne laittaa :/

    VastaaPoista
  8. Aivan älyttömän kaunis puku! Oot tosi nätti ja ihana toi kampaus :)

    VastaaPoista
  9. toi mekon yläosa ei oikee natsaa.. näyttää ihan liian isolta sulle-

    VastaaPoista
  10. kyllä näkyy onnellisuus päällepäin, oikein hehkut kauneutta ja iloa! ihania kuvia =)

    VastaaPoista
  11. voi kun oot upee! :)

    VastaaPoista
  12. oi että miten oot ollu kauniina ja musta toi mekko sopi sulle älyttömän hyvin!:)

    VastaaPoista
  13. Oi ku oot ollu niin nättinä upeessa punasessa prinsessamekossas! <3 =) meikki ja kampauskin olivat vallan hienot! olitkos muuten wanhojen jatkoilla? T. eräs myös wanhat tänä vuonna tanssinut :)

    VastaaPoista
  14. näytät upealta noissa kuvissa!♥
    tosi ihana mekko sopii sulle tosi hyvin,ja nätti kampaus sopii myös sulle tosi hyvin!(:

    VastaaPoista
  15. oi että kun tuun iloseks kattoessani näitä kuvia! sun iloisuus ja onnellisuus hehkuu näistä kuvista, puhumattakaan sulle täydellisestä mekosta ja ulkonäöstä :')

    VastaaPoista
  16. AIVAN UPEE! :) <3 ihana!

    VastaaPoista
  17. Vui kuinka nättinä oot ollu! Etenkin viides kuva on ihana, kaunis hymy ~ Sofia on toki sievä kans :)

    VastaaPoista
  18. Voi että, ootpas ollu tosi kauniina! ihania kuvia ja toi mekko sopii sulle täydellisesti ja ihana värikin vielä! wau! :)

    VastaaPoista
  19. Todella nätti puku kuin myös kantaja :)

    VastaaPoista
  20. Kävin tubesta kattoo teidän wanhojen tanssi videon (Y) Hyvin tanssitte Sofian kaa. Erotin hyvin teidät joukosta,oikeen etin sieltä ja seurasin teidän tansseja :)

    VastaaPoista
  21. Ainiin lisättävää ihanat mekot♥

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com