keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Yhteistyö

Moi! 
Kotiuduimme eilen Kuusamosta, ja siitä lähtien  olen saanut juosta pää kolmantena jalkana. Erityisesti tänään on ollut aktiviteettia toisen perään, ja huomisestakaan ei tule poikkeus.  Tänään kun olin ripsihuollossa Pinjamissa, pyydettiin minua tulemaan Joe Blasco -tapahtumaan. Tapahtuma on siis huomenna (to24,4) 11-19. Itse menen sinne heti koulun jälkeen, eli jos haluaa, niin voi vaikka minunkin kanssa jutella pari sanasta! Itse kuitenkin ehdottaisin tulevan äitienpäivän kunniaksi ostamaan äitille vaikka jotakin pientä kivaa, tai sitten itselle, tai mikäs sen parempaa kuin viettää oman äidin kanssa laatuaikaa meikkien parissa? 

En nyt tiedä miten tämä tähän äitiin nyt jämähti, mutta tulkaahan kaikki paikalle!

Ohessa on mainos tapahtumasta, ja lisätietoa saa pinjamin omilta nettisivuilta eli www.pinjami.fi







Kerrompa samalla ripsistäni! Kuten jo sanoinkin, minulla oli huolto tänään, ja pidettiin ripset 11 millisenä, ja kaari on edelleenkin se c-kaari. En koe tarvetta muuttaa näitä, sillä tykkään näistä niin hirveästi! Kesän kynnyksellä kun on ylppäreitä ja synttäreitä, niin silloin ehkä kokeilen taas sitä 12 mm, mutta katsoo sitä sitten myöhemmin! 

Itse ripset pysyivät nyt pisimpään, mitä mulla on ikinä pysynyt, ja vaikka huolto oli 2,5 vkn jälkeen, oli minulla vielä ripsiä päässä! Ensimmäiset ripset alkoi muuten vasta tippumaan ensimmäisen viikon jälkeen, eli pysyy pitkään hyvänä! Varsinkin kun ottaa huomioon että maanantaina oli mummun hautajaiset, ja muutenkin Kuusamossa olo ilman mummua avasi kyynelkanavat aika huolella, eli ripset ovat saaneet aika kovaa kyytiä... En koe tarvetta enää liipadaapailla enempää, vaan lätkästään ennen ja jälkeen kuvat pöytään!


Näistä kuvista muuten huomaa, miten paljon oikea meikkivoide vaikuttaa siihen, että miltä iho näyttää. Noissa jälkeen kuvissa mä olen meinaan poistanut kaiken meikin mun kasvoilta.


7 kommenttia:

  1. Oon lukenu sun blogias ihan alusta saakka enkä oo oikeen koskaan ollu sellanen blogin lukija joka kommentoi postauksia. Nyt kuitenki tuntuu siltä et mun on ihan pakko. Sillon kun sä alotit blogis tekstit oli niin sun tyylisiä ja sellasia mitä oikeesti jakso lukea. Sun blogis oli jotenkin erilainen. Mä ymmärrän kyllä että sulla koulu vie todella paljon aikaa etkä ehdi sen takia kirjottaa mutta musta alkaa näyttää että sä oot pahasti putoamassa ns tyhjien bloggaajien kaivoon. Sun blogistas näyttää tulevan ihan samanlainen kuin kaikista muistakin blogeista. Postauksia kyllä tulee sillon tällön mutta nekin on vaa mainostuksia ja yhteistyö postauksia. Aluksi sanotaan että kirjotetaan blogia ihan vaan oman itsensä takia ja sen takia että siitä nautitaan mutta kun tietty aika on kulunut ni postaukset muuttuu vaan ja ainoastaan mainospostauksiks. Tuntuu että sä haluut näillä vaan ittelles hankittua aina uuden huollon ripsiin ja kun huollon aika on tulossa niin eikun uutta ripsienlaittajaa kehiin niin eiköhän häneltä saada ilmaiset ripset kun vähän mainostetaan blogissa. Viimeisten postauksien perusteella alkaa vaikuttaa ettet haluu blogiltas mitään muuta kuin hyötyä itselles, nimenomaan rahallista hyötyä. Alkaa vaan harmittaa koska sun blogis on aina ollu mulle jotenkin erilainen kun muut.. Nyt vaikuttaa siltä että samaan kastiin sä kaikkien muidenkin bloggaajien kanssa kuulut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävää että susta tuntuu siltä. Tossa kun mä selasin noita postauksia, niin koko blogihostoriasta löytyy 3 yhteistyöpostausta.

      Poista
    2. Tarkotankin että nyt tän sun tauon jälkeen. Ihan kun sä oisit ihan täysin eri ihminen kun ennen sun taukoas..

      Poista
    3. Tauon jälkeen on tulluy 2, ja loput normi postauksia :)

      Poista
  2. sanoit jossain videossa et oot tanssinu kilpatanssia ja rakastat sitä nii miks et tanssi enää?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei vaan ole mahdollista enää, pitkä tarina joka on aika henkilökohtainen. :(

      Poista
    2. ai :/ ymmärrän. harmi, jos se oli sulle niin mieluista ja tärkeetä. toivottavasti löydät jonkun yhtäsuuren mielenkiinnon kohteen vielä!:)

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com