sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Päivän tärkein ateria

...eli aamupala.

Mä olen koko ikäni syönyt joka ikinen aamu aampulan. Mä en jaksaisi päivää ilman sitä. Vaikka syönkin aina kunnon aamupalan, ei siihen tule panostettua. Toisin kuin molemmat siskoni. Tiedän että pitäisi ottaa heistä mallia, mutta jotenkin en jaksa nähdä vaivaa...

Kaikki nyt tietää, että Sanni on oikea kultakimpale. Mun instagram-seuraajat ovat varmaan huomanneet, että ei nyt ole kovin kummallista, vaikka mä saisinkin aamupalan sänkyyn. Joskus kuitenkin mun täytyy muulloinkin kuin arkena raahautua alas, mutta aina silloin tällöin silloinkin on aamupala tehtynä valmiiksi. Ja kun Sanni tekee aamupalaa, niin se jos joku on luksusta. Kuvituksena toimii aamupala, minkä tekemisestä Sanni tuli iloiseksi... Ehkä mä vaan olen ihana isosisko että mulle on kunnia tehdä ruokaa ;)




2 kommenttia:

  1. Ootko sofian kaveri viel? Ja kui hyvis väleis ootte?

    VastaaPoista
  2. pakko kysyä että mitä tossa toisen kuvan ruisleivän päällä on? näyttää pieniltä lihapullilta....,mutta ei kai sentään?? :-DD

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com