lauantai 7. kesäkuuta 2014

Perjantai aamun kuvailuja

Moikka!

Mun unelma olisi, että edes kerran saisin päivitettyä tänne jotakin ajankohtaista... Ehkä joku toinen kerta.
Aamulla kun olin lähdössä Ziton kanssa ulos älysin, että kamera ei ole kulkenut mukana hetkeen. Nappasin sen sitten mukaan. Kuvista huomaa, mitä mä tykkään eniten kesäisin kuvailla... Pahoitteluni.

Muuten loma on sujunut Ziton kanssa touhutessa, treenatessa ja lukiessa-siis koulukirjoja. Samanlaista kaunokirjallisuuden ahmimista en tänä kesänä salli, sillä muuten koulukirjat unohtuisi kokonaan ja mopo karkaisi käsistä.

Lukemisesta puheen ollen! Ensimmäinen uskonnonkirja luettu! Ei mitenkään huolella, mutta käyn tuon kurssin  vasta syksyllä juuri ennen kirjoituksia, niin nyt kun ensiviikolla aloitan sen toiseen kertaan, niin työskentely alleviivaustussin kanssa käy paljon helpommin. Jos saan pidettyä lukumotivaation samanlaisena kuin nyt (en kyllä saa), niin ehkä se mun toivoma e tai l on ihan mahdollisia... Okei nyt mä kyllä menen iiiihan liikaa asioiden edelle... Mutta saahan sitä keltanokkana unelmoida?

Toivottavasti teillä on sujunut ensimmäinen lomaviikko hyvin! Asiasta viidenteen...: katsottiin soffen kanssa "The butterfly effect", ja vaikka leffa muuttuukin yhessä vaiheessa vähän tyhmäksi, tykkäsin mä siitä paljon. Täysiä pisteitä se ei kuitenkaan saa, toisin kuin Sofialta.

Nyt mä luulen, että on aika päättää tämä sekavaakin sekavampi teksti ja lätkästä ne kuvat pöytään. I hope you like them!

ps. mun puhelin käyttöjärjestelmä päivitettiin, ja nyt mä saan ne siistin emojit ihan normiteksteihinkin! Jee!

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com