tiistai 3. kesäkuuta 2014

Tulleskirt

Tulleskirt


Petticoat tutu
etsy.com



Tulle tutu skirt
etsy.com


Tulle skirt
etsy.com




Tää on semmonen juttu minkä mä haluan tällä hetkellä. Harmi vaan hintaa löytyy ihan liiaksi. Mä kuitenkin haluan tyllihameen niin kovasti, että mä olen selaillut erilaisia ompeluohjeita siihen. Sekään ei kyllä halvaksi tulisi,sillä kangasta tarvitsee siinä aika paljon... Ja siitä on aikaa kun mä olen ompelukoneen ääressä ollut. Paras vaihtoehto olisi tietysti se, että mä muuttuisin taikuriksi, ja taikoisin itselleni taydellisen tyllihameen, missä mä saisin sitten leikkiä prinsessaa...

2 kommenttia:

  1. Kannattaa tsekata ebaysta! Maksaa alle kympin :) Helppo ja luotettava paikka tilata ja sieltä löytyy vaikka mitä kivaa superhalvalla !

    Tässä esimerkiksi linkki mistä löytyy noita : http://www.ebay.co.uk/itm/2014-Fashion-Women-Girl-Princess-Fairy-Style-5-layers-Tulle-Dress-Bouffant-Skirt-/201078218088?pt=UK_Women_s_Skirts&var=&hash=item2ed1321d68

    VastaaPoista
  2. heii ebaysta noita saa aika halvalla! :) esim. tämä http://www.ebay.com/itm/2014-Fashion-Women-Girl-Princess-Fairy-Style-5-layers-Tulle-Dress-Bouffant-Skirt-/201078218088?pt=UK_Women_s_Skirts&var=&hash=item2ed1321d68 kokonaisuudessaan alle 10 € ja hakemalla "tulle skirt" tulee paljon muitakin vaihtoehtoja!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com