perjantai 20. kesäkuuta 2014

Yksi mekko, kolme asua


Moikka! You can call me myöhään heränneeksi, mutta mä olen nyt kunnolla innostunut tästä polyvoresta. Se, että saa luotua kätevästi kollaaseja, on tietysti plussaa!


Nämä kolme kollaasia tuli tehtyä tuossa yhtenä iltana, ja ajattelin sitten jakaa nämä teillekin! Mitäs sanoisitte, jos mä yrittäisin tehdä yhden muotiin/kauneuteen liittyvän postauksen per viikko? Tykkäättekö te muuten edes näistä? Mun lemppari on muuten varmaan tuo kolmas kollaasi, tosin mun mielestä noi ensimmäisen kollaasin valkoiset Jeffrey Campbellin kenkulit ovat aivan ihanat!!!

Mikäs on teidän lemppari kokonaisuus/yksittäinen vaate/asuste?
variations 2








variations 1







variations 3






7 kommenttia:

  1. Ihan kiva postaus:) toivoisin pitkästä aikaa mydayta ja ostosten esittelyä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) täytyy vaan ostaa jotakin että voisi niitä ostoksia esitellä ;) day with me:en kuvaan ku teenki jotakin muuta kun luen ja syön ;)

      Poista
  2. missä tuo ihana mekko on myynnissä?

    VastaaPoista
  3. se on voguen lehdessä ollut v.2011 ja festival fashion :)

    VastaaPoista
  4. Miten jaksat lukea ylppäreihin jo nyt joka päivä? :o mä ajattelin alottaa vasta joskus heinäkuun puolivälissä aikasintaan koska tuntuu että jos nyt alotan niin en muista niistä enää mitään ylppäreiden aikaan :D

    VastaaPoista
  5. Kannattaa alottaa lukemaan ajoissa, jos kunnolla haluaa panostaa:) tsemppii emmi ja hyvää kesää! <3

    VastaaPoista
  6. Ton viimesen kollaasin sininen laukku on upee! Mä voisin kuvitella sut noissa kaikissa asuissa ja noi ekan kollaasin kengät sopis sulle tosi hyvin. Onko sulla muuten tota polyvore tiliä niin vois käydä kattoo sun kollaaseja. Sait mutkin innostumaan noista kollaaseista ja niitä on tosi mukava tehdä. :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com