keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Väsynyt, mutta onnellinen

Moikka!
Täällä kirjoittelee otsikon mukaisesti väsynyt, mutta samaan aikaan hyvin onnellinen täysi-ikäinen. Päivät ovat keskiviikosta asti olleet yhtä hulabaloota ja jalat ovat vieläkin ihan turvoksissa kaikesta siitä seisomisesta, kävelemisestä ja tanssimisesta. Kurkku taas on kipeä viileentyneistä kesäöistä ja laulamisesta.

Keskiviikkona siis oli täysi tohina synttärijärjestelyiden kanssa, torstaina järjestelyt jatku ja silloin myös täytin 18 illalla sitten oli synttärit, pe-la meni wanajassa ja yöt baarissa, sunnuntaina nukuin pitkään, sillä edellisisinä öinä olin ollut neljään asti ulkona, niin ja lauantaina oli sukulaissynttärit, ja sunnuntaina kummitätitini perheineen tuli vielä käymään.

Maanantaina palattiin taas normaaliin arkeen ja kaivoin kirjan taas esille, tänään (tiistaina) kävin myös kuntonyrkkeilyssä ja zumbassa viikon tauon jälkeen..

Mä en nyt tiedä mitä muuta mä teille kertoisin, voisi sanoa, että mulla oli semmonen best times of my life- pitkä viikonloppu, ja sen mahdollisti ihanat ystävät ja perhe! Kiitos kaikille jotka muisti mua mun syntymäpäivänä, ja kiitos kaikille jotka tuli moikkaamaan! :)

Mulla on ihan järkyttävä määrä kuvia, ja niiden läpikäymisessä saatta mennä tovi, mutta mahdollisimman pian mä niitä teille jaan täälläkin, nyt saatte tyytyä joihin kännykällä napsittuihin otoksiin.












9 kommenttia:

  1. Sanoit monta kertaa alaikäisenä olevasi 'absolutisti', vaikka ethän sä ollut, et vaan ryypännyt silloin, kuten ei saisikaan. Jos nyt 18v sanoisit olevasi absolutisti, tarkoittaa se että et juo alkoholia vaikka saisitkin. Joitko baarissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi oletetaan että aina pitää baarissa juoda? Mä olen absolutisti, en ole ikinä juonut pisaraakaan, enkä aiokaan :) eli siis en juonut :)

      Poista
  2. Miksi oot absolutisti?:) ite en juo mut en kutsuis itteeni sillä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en osaa sillain selittää, mutta mä olen aikalailla ehdoton alkoholin suhteen, mä en vaan pidä mitä kaikkee siihen liittyy, enkä ole koskaan ollut kiinnostunut juomisesta, joten miksi mä pilaisin oman oloni sillä :)

      Poista
  3. kaverini poikaystävä on absolutisti ja hän vihaa minua koska juon hänen tyttöystävänsä kanssa. aina kun kaverini mainitsee että ei ole kivaa kun hän vihaa minua niin poika vetää esiin sen että hänen ex petti kännissä ja siten oikeuttaa sen että vihaa minua.

    et kai sinä ole samanlainen kiihko absolutisti.

    VastaaPoista
  4. Hyviä syitä olla juomatta alkoholijuomii:
    Menee rahaa
    Alkoholi lihottaa kivasti
    Jos kännit..voi tapahtuu kaikkee..
    Seuraavana päivänä voi olla kiva päänsärky jos on herkkä juomille!

    Mäki ryhdyn nyt absolutiksi vaikka oonki vetäny kerran pikku kännit ja maistanu joskus :D

    VastaaPoista
  5. Hyvä Emmi, hyvin sanottu,nimittäin nuo kirjoittamasi kommentit noille edellisille anoille! Mäkään en ymmärrä sitä,et miksei muka vois baarissa käydä ilman että siellä jois jotain alkoholipitosta.:DD ihan vitun naurettavaa,että oletetaan heti,että ku käyt baarissa nii siellä sitte myös juodaan :--DD Tunnen monta, jotka käyvät baareissa/yökerhoissa ihan vaan tanssimassa ja hengailemassa frendien kans,ilman sitä alkoholia! Mutta meitähän on moneen junaan, niinkuin sanotaan.. :D Ja mun mielestä se ei ole mitenkää outoo tai tyhmää,jos niissä baareissa käy hurvittelemassa niin,ettei alkoholi kuulu joukkoon. Älä välitä noista pässinpäistä,antaapa niiden olla vaikka jokapäiväpuleja, musta on hienoo,et löytyy tollasia sun kaltasia fiksuja nuoria vielä! Tää nykyajan nuoriso kun nyt sattuu olemaan semmosta sakkia että.. :D Oikeen paljon onnea täysi-ikäiselle, nauti elämästä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se tee pässinpääksi jos sanoo noin. Itse en juo, eli älä viitsi valehdella, enkä ole ikinä käynyt baarissakaan. En silti sano itseäni absolutistiksi vaikken juo koska en jaksa selitellä ihmiselle moraalisia juttuja ja tarinoita miksen juo. Sanon vain että en juo koska siitä tulee huono olo. Ja jos joskus haluaa voihan sitä sitten maistaa, ilman muiden ihmetyksiä.

      Poista
    2. ^^et näköjää oikee ymmärtäny tota sanomaa...:D Pientä sarkasmiakin ilmassa. Ei tarvis ottaa joka sanaa niin kirjaimellisesti tai itteensä! En tajua,että mitä mä muka tossa kommentissa "valehtelin"?? Oivoivoi,teitä niin itteensä ottajia. Jokaisen oma asia,miten alkoholia käyttää,ei siinä oo mun mielestä mitään sen kummallisempaa o.O Kuhan ei juo toisten rahoilla ;>

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com