lauantai 18. lokakuuta 2014

CATCHING UP

Hola hola!

Sen jälkeen kun mä olen täällä ollut on paljon tapahtunut. Mä olin viikon Espanjassa, uskonnon kirjotukset on ohi, me ollaan muutettu, mä olen ollut lähes joka viikonloppu töissä, mä olen sairastellut tosi paljon ja liikuntakieltokin on jo loppusuoralla.

Ensin musta ei kuulunu hirveän kiireen takia, sit mulle tuli huono omatunto, ja sit mun konekin meni vaan huonommaksi. Nyt odotin 0.5h 10 kuvan latautumista. Seuraava säästökohde on uusi tietokone... Myöskin itsekriittisyys ja kryptisyys on noussut minussa esille, "ei ne nyt kuiteskaan tykkää siitä mitä mä teen" Mä sain paljon huonoa kommenttia mun postauksista, ja tuntui etten mä saa mieluisia tehtyä, ja sit kaikki alkoi vaan kasaantua ja sit mä olin että fuck it...

Mä en raaski lopettaa tätä, mutta pakko myöntää, että oli aika helpottavaa olla ilman tätä. Materiaalia mä olen kuitenkin kerännyt mm. asukuvien muodossa... Nyt mä teen tän yhden postauksen ja katsotaan lähteekö. Mä en lupaa mitään, ja mä haluan tehdä tätä fiilispohjalta, enkä ottaa paineita tai stressiä siitä että postaisin säännöllisesti.

Kuvannut mä olen tosi paljon ja siitä on kiitos mun uudelle tamronin 18-200mm:lle. Jos joku on kiinnostunut tosta mun Nikonin zoomista niin ottakee yhteyttä. Nyt saattekin sitten oivan annoksen sekalaisia kuvia menneiltä viikoilta. Mm. pinkojaisista, eli koulun tapahtumasta, johon mut pyydettiin kuvaamaan, ja voi pojat kun mä olin otettu!



_DSC0570


_DSC0567


_DSC0559


_DSC0554


_DSC0467


_DSC0462




_DSC0237

_DSC0253

10 kommenttia:

  1. Ihana postaus taas! Oot niin hyvä kirjottamaan ja kuvaamaan, sun postauksia lukee niiiin mielellään <3 :)

    VastaaPoista
  2. Huippukuvia noi auringonlasku kuvat, tykkään! (:

    jenni-whoownsmyheart.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. miten sulla meni kirjotukset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pisteitä tuki 4+4+4+3+3, eli aika keskiverto tulos. Itse olen kyllä todella pettynyt mutta ei voi mitään. Toivottavasti nousisi ytlssä pikkasen :)

      Poista
  4. oot kyl kehittyny valokuvauksessa tosi paljon! hienoja kuvia :)

    VastaaPoista
  5. hyviä kuvia ja kivoja postauksia! elä missää nimessä lopeta bloggaamista! muutamat kriittiset kriitikon alut ei saa sua lannistaa:) Paljollako myisit ton Nikonin zoomin?? oisin ehkäpä kiinnostunu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En lopeta! :) laitappa minulle sähköpostia niin jutellaan asiasta eli estaesunavida@live.fi :)

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com