sunnuntai 19. lokakuuta 2014

UUDET TUULET PUHALTAA

Moikka!
Kuten mä sanoin jo eilen, me ollaan muutettu uuteen taloon. Mä asuin melkein 11 vuotta Tiiriössä meidän itse rakentamassa talossa. Mä rakastin ja rakastan edelleen sitä taloa. Mä luulen että mun tunneside on erityisen vahva juuri senkin takia, että vuoden elämästäni olen elänyt käytännössä rakennustyömaalla, ja näin miten se talo nousi.

Se alkoi kuitenkin käydä hieman isoksi, nyt kun isosiskokin on muuttanut pois kotoa. Meillä oli siis vierashuoneen lisäksi siskon huone tyhjänä. Ensimmäisessä näytössä meille tehtiin ehdollinen tarjous, ja sitten meidän tarjouksen tekijälle tehtiin vielä ehdollinen tarjous, joten kaupat venyivät aikalailla. Tässä koko projektissa kyllä koeteltiin oikein kunnolla meidän hermoja. Me tehtiin monesta talosta tarjous, mutta niitä ei hyväksytty, ja samaan aikaan oli vanha talo vielä virallisesti myymättä.

Monen mutkan kautta saatiin kuitenkin hommat hoidettua, ja nyt asutaan Visamäessä talossa, joka on virallisesti rivitalo, mutta käytännössä paritalo. Mun oma huone on todella pieni, sängyn kanssa on jo ahdasta, mutta silti pitäisi vielä mahtua työpöytä ja vaaterekki... Sen lisäksi mun huoneen pinnat pitäisi uusia, koska mun huoneessa on sydän tapetit...All in all, mä RAKASTAN meidän alakertaa, ja uudet naapurit ovat aivan ihania :* Ja kyllä siitä mun huoneestakin tulee mieluinen kun vähän tuunailee. :)

Entäs muutto koiran kanssa? Zito on ollut ihan hämillään, ja on vieläkin ulkona ihan nenä kiinni maassa. Uusiin lenkkeilymaastoihin ollaan ahkerasti tutustuttu, ja ihan kivojakin reittejä on löytynyt. Muutaman kerran mä olen eksynyt, mutta se on aika vähän verrattuna siihen kuinka onneton mä olen kaiken suunnistamisen kanssa! :D Kuvituksena toimiikin kuvat mun ja Ziton ensimmäiseltä lenkiltä täällä.

_DSC0704

_DSC0698

_DSC0678

_DSC0669

_DSC0654

_DSC0652

_DSC0635

_DSC0623



_DSC0622

_DSC0611

_DSC0609

_DSC0596

_DSC0592

_DSC0584

_DSC0583


_DSC0578

8 kommenttia:

  1. Tykkään ihan sairaasti kun sun blogissa kuvat on noin isoja ja apua kuin hienojakin ne on! Tykkään varsinkin nuista mustavalkosista. (:

    sometimesbeyourownhero.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin tykkään juuri näistä isommista kuvista! Ja itseasiassa nuo kuvat eivät ole mustavalkoisia, vaan oikeasti oli noi harmaata, oli niin sumuista :)

      Poista
  2. Ihania kuvia emmi!!♥ t. Emma ;*

    VastaaPoista
  3. Tämä sun kuvat ovat kyllä todella kauniita! :)

    VastaaPoista
  4. asutsä sit kaukana sofiasta? /: vai lähempänä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aikalailla sama matka, en mä ikinä hirveen lähellä sitä ole asunu :)

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com