sunnuntai 2. marraskuuta 2014

TJ69

Huomenta! Viikko sitten maanantaina oli meidän koulun 69-päivä, eli 69 päivää koulua jäljellä. Teemana meillä oli kauhu, ja mä kyllä yllätyin kuinka moni oli oikeesti panostanu!

 Ihan sairaan hienoja asuja ja maskeerauksia. Ja kyllä meikäläinen oli lähes itku kurkussa joidenkin asujen kohdalla kun minähän vihaan ja pelkään kaikkea kauhuun liittyvää! Siltikin vaikka mä vihaan kaikkea kauhuun liittyvää, niin silti mä tykkäsin tuosta teemasta! Mä itse olin Ottolapsi - leffasta se päähenkilö eli Esther. Täytyy sanoa että se asun keksiminen oli ehkä se vaikein osa... Minä kun en osaa mitään hienoja maskeeraushommia... :D Loppujen lopuksi mä näytin samalta kuin normaalina maanantaiaamuna XD

_DSC0018


_DSC0016


_DSC0012


_DSC0011


_DSC0008


_DSC0007

2 kommenttia:

  1. Selailin tässä sun blogia ja samalla kattelin noita kommentteja. Pisti aika pahasti silmään ettet vastaa kommentteihin, tai et oo vastannu ainakaa muutamaan edelliseen postaukseen. Hiukan huono maku jäi siis sen kannalta. Ymmärrän kyllä että sulla on kiireitä varmasti koulun suhteen ja blogi ei ole se pääasia, mutta silti jotain pientä kunnioitusta lukioita kohtaan. Ei ole kamalan iso homma vastata pariin kommenttiin? :)

    Muuteen mukava blogi. Ihanaa syksyn jatkoa sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on juu semmonen asia missä olen aina ollut huono... osa noista on kuitenkin hoitanut asiansa onneks sähköpostilla, mitä kautta mä vastaan aina :) koneella kommentteihin olis helppo vastata, mutta mä olen koneella vaun silloin kun postaan ja sen on se 0.5 h mitä mulla on aikaa olla koneella ja sitten taas mennään. Voin kuitenkin vakuuttaa ettei se todellakaan johdu epäkunnioituksesta lukijoita kohtaan! :)

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com