maanantai 3. marraskuuta 2014

Asukuvia

Hellurei!

 Mä olen aina vierastanut kaikkia kuvia itsestä, ja siksi asukuviakaan täällä ei liiemmin ole näkynyt.

Vieläkään mä en tykkää että mua kuvataan, mutta silti olen yrittänyt uskaltautua mukavuusalueeni ulkopuolelle ja ryhdistäytyä tässä asiassa. Ongelmaksi nyt vain on muodostunut se, että kukaan ei ole niitä ottamassa... Koulun jälkeen kun olisi vielä valoa, niin olen yksin kotona, ellei Zitoa lasketa, ja sille mä en ole vielä opettanut valokuvaamisen ihmeellisiä saloja... Sitten taas kun joku kotiin tulee niin harvoin kukaan enää jaksaa mitään kuvia tai jos jaksaa niin 2kpl ja nekin pitää salamalla ottaa. Auts...

Nyt minä olenkin tehnyt jotakin mistä en ole ikinä järkkärillä tykännyt tehdä; otin nimittäin teinipeili-kuvia. Jee'! :D

_DSC0025

Kuvan kauluspaita on  Bershkasta parisen viikkoa sitten ostettu.Sieltä tuli ostettua ihan hirveästi kaikkea, mutta siitä lisää myöhemmin! :) Tämä kyseinen yksilä oli Bershkasta. Neule taas on ihan koti-Suomesta, Catwalkista ostettu. Housut ovat mummuni antamat, ja aivan älyttömät mukavat päällä!


_DSC0023
Pääsenhän mäkin kuvaan? Jooohan? Kuvan mekko on Pull&Bearista, eli myöskin Espanjasta. Juurikasvu on lazytownista...




_DSC0020

 Neule on myös Espanjasta ja se on ostettu Primarkista. Koira Jormuasta.


_DSC0003

Kuvan kengät Ellokselta, farkut ( aivan ihanat) H&M:stä, neule Bershka kuten myös pipo ja paita.



_DSC0002

5 kommenttia:

  1. Mikset hyvä ihminen käytä tota sun jalustaas... Maha pilkottaa noissa alimmissa asukuvissa... GLUP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi jos järkytin sinua... Kyllä se ihan kunnolla sieltä pilkottaa ! Jalustalla kuvaaminen ei ole ihan niin helppoa... Eikä se esim mahdu kunnolla auki mun huoneeseen :(

      Poista
  2. Tuleeks miehet iskeen sua baarissa paljon?:Dd

    VastaaPoista
  3. XD ei ne edes näe mua siellä...

    VastaaPoista
  4. Sulla on ihanan persoonallinen tapa pukeutua, propsit :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com