keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Joulurauha



Tämän joulun teemana on otsikon mukaisesti joulurauha. Me ollaan nimittäin perheen kanssa päätetty, että tämä joulu otetaan ihan rauhallisesti. Muutenkin asiat on hieman erilailla edellisiin vuosiin verrattuna. Me nimittäin ollaan ihan vaan kotona, eikä lähdetä Kuusamoon. Pappa onneksi tuli Kuusamosta tänne, joten edes jotain Kuusamon sukulaisia näkee.

Nyt on muuten ensimmäinen joulu uudessa kodissa, vanhaan me muutettiin 11 vuotta sitten jouluaaton aattona, mä muistan sen vielä kuin eilisen. Talosta huomasi, että se on vielä kesken, mutta heti tuli tunne, että tää on mun koti. Sama tunne alkaa pikkuhiljaa hiipiä tähän taloon myös mun kohdalla. Nyt on muuten myös ensimmäinen joulu, kun sain ostettua ihan kunnolliset joululahjat! Nyt on myös ensimmäinen joulu ilman, että koko perhe on kasassa, kiitos keksinnön "poikaystävä", "onneksi" mulla ei semmosta ole.

Pitäisi varmaan kamerakin tyhjentää ja laittaa kuvia ainakin mun viimeisestä puurojuhlasta. Voin sanoa, että ykköset järjesti ihan järjettömän hauskan shown! Nauroin ihan vedet silmissä! Eikä opettajatkaan pettänyt näytelmällään TAASKAAN. Kyllä mulle tulee ikävä tota koulua...

Nyt kuvituksena saatte vähän kännykän uumeniin jääneitä selfieitä niin snapchatista kuin instastakin.

Ja lopuksi mä haluan toivottaa teille aivan ihanaa ja rauhallista joulua! Syökää hyvin, rentoutukaa ja muistakaa lähimmäisiänne!

















8 kommenttia:

  1. Mikä sun snäppi on, saako lisätä?:D

    VastaaPoista
  2. Aika paha...Keksintö nimeltä poikaystävä ��

    VastaaPoista
  3. Oon paljon ahkerampi bloggaaja kui sie!! ;)

    VastaaPoista
  4. Moikka :) vaikutat mukavalta persoonalta. Oon samanikäinen tyttö ja kyselisinkin, et oisko suhun mahdollista tutustua? :)

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana tuo eka kuva! :)

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com