tiistai 16. joulukuuta 2014

Lauantai-illan huumaa

Huomenta! Nyt tulee pikkainen throwback mun lauantai-iltaan, joka hauskin taas vähään aikaan!

Ensin mä olin pelissä (HPK:n 85-vuotis juhlaottelu), ja sieltä voitosta iloisena emännöin pikkujouluja jotka oli samalla vähän niinkuin tuparit. Puolet kutsutuista ei päässyt paikalle ja yksi ehti olla vain pari tuntia ennen kuin juna lähti, mutta silti mulla oli ainakin hauskaa! Pelailtiin, syötiin, juteltiin ja katsottiin huonoja youtube-videoita. ( ei katsottu mun videoita).

Parasta oli ehkä se, että ohjelmassa ei ollut mitään erikoista, vaan saatiin vain olla ja nauraa.

Olen minä kyllä onnekas!

ps. kohta näette miksi mä en yleensä julkaise itsestäni hirveästi kuvia täällä... :D


_DSC0020

_DSC0022

_DSC0023

_DSC0012

_DSC0004


_DSC0005

_DSC0003

_DSC0002

_DSC0001

_DSC0031

_DSC0029


4 kommenttia:

  1. Se så mysigt ut! 😊
    Hälsningar guess who

    VastaaPoista
  2. Hei en kyllä yhtään osaa arvata! Kuka vois kirjotella ruotsia?!?! ☆♡ XD mut hei propsit mulle ymmärtämisestä ;)

    VastaaPoista
  3. Oli varmasti ihan mahtava päivä! Tälleen jääkiekon tykkääjänä, oon kateellinen, että pääsit tohon peliin! Kattelin noita vastustajien paitoja ja Kousa näyttää viilettävän tossa yhessä kuvassa, niin oliko se Lukkoo vastaan?

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com