sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Hei mennääks sibeen?


Moikka! Meikäläisen osalta alkaa kiireet hellittää, ja mulla on kesäkuuhun asti ihan oikeaa lomaa, tai ainakin pitäisi olla. Tietysti mä toivon että ei olisi, sillä raha kelpaisi ja tämä joutenolo alkaa olla jo aika tylsää! Ensi viikolla ei ole muuta kuin jännittämistä tiedossa. Maanantaina nimittäin tulee lopulliset tulokse kirjoituksista (joita mä en edes hirveästi kylläkään jännitä), ja keskiviikkona alkaa postitukset niille, ketkä pääsi pääsykokeista jatkoon sinne soveltuvuuskokeisiin. Eli loppuviikosta se kirjekuori saavuttaa Visamäen jos on saavuttaakseen. 

Viikonloppu on mennyt yökyläillessä ja sitten kävin Iittalassa lauantaina kaverin kaverin mökillä, harmi vaan että sieltä piti lähteä niin hirveän aikaisin pois, kun kyyti Hauholle yökylään odotti jo kotona... Onneksi Mun mökkeilyn keskeytti noinkin mukava juttu kuin Emman näkeminen! Sieltä (kaskummaa) on tulossa sitten kuvapostausta meidän kuvausreissulta (Emma sinulta ei kysytä)

Ja vielä selvennystä tuohon otsikkoon. Kuvat on otettu Sibeliuspuistossa, joka on mun entisen yläasteen vieressä. Silloin kun mä koulua siellä, kaikki ketkä poltti kysy aina toisiltaan että mennäänkö sibeen. Itse en sinne sattuneesta syystä ikinä eksynyt, mutta nyt kun opetin mun kaverille Roosalle kuvaamista, niin eksyimme tuonne Roosan kuviksen projektin tiimoilta, ja samalla napattiin minusta asukuvat. Aika hyvin ensikertalaiseksi! Taidan käyttää Roosaa jatkossakin! Harmi vain että kaikissa asukuvissa mulla on nykyään tuo sama Bershkan kauluspaita päällä...

_DSC0012
Kengät:Vans/Nahkalegginsit:Only/Takki&Aurinkolasit:H&M



_DSC0009



_DSC0006



_DSC0003

2 kommenttia:

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com