maanantai 25. toukokuuta 2015

Rento viikonloppu part1

Moikka!
Kiire on kova, mutta silti mä makaan vielä sängyssä postailemassa ja kuuntelemassa spotifyta... Auts... 

_DSC0008


Sofian pitäisi kohta tulla (kunhan vaan herää) värjäämään mun hiukset, illalla on nyrkkeilyä ja sitten pitäisi pihaa vielä laittaa kuntoon ja viim. 2 vk mun on pitänyt varata aika suihkurusketukseen, mutta en ole vieläkään saanut sitä aikaiseksi (ei en aio näyttää porkkanalta), mä en vaan voi hirveästi ottaa aurinkoa, kun mulla on se 6kk:n antibioottikuuri(tulee aurinkoihottumaa), ja siitä on mennyt max 2 kk (kuvitelkaa tähän hymiö joka kuvaa tyytymättömyyttä).




Nyt kun tarkemmin katsoo, niin ei tuossa nyt loppujen lopuksi hirveästi ole, mutta tuo piha nyt vaan on loputon työmaa... Ja vielä kun pitää mennä aikaisin nukkumaan, että jaksaa kävellä huomenna Saanan kanssa pitkin Tallinnan katuja (eka kerta ikinä!!).

_DSC0017


Keskiviikkona alkaa sitten armoton siivous ja silloin käyn laittamassa myös ripset takaisin päähän. Torstaina heti aamusta laittamaan kynnet, ja treeneissäkin pitäisi käydä, kun tiistailta jää kokonaan pois...Torstaina alkaa myös sitten leipominen, ja ellen mä olisi ollut nyt sitä muutamaa kuukautta herkkulakossa, häviäisi leipomukset aika alta yksikön eikä meillä olisi mitään tarjottavaa! Jotain hyötyä siitäkin herkkulakosta XD.

_DSC0023


Perjantaina sitten on se suihkurusketus jos nyt saan edes varattua sille päivälle tai ollenkaan... Päivä taas siivoamista, kokkaamista ja kaikki valmiiksi lauantaita varten. Illalla sitten on lakkiaisharjoitukset (kalulaiset 18.00 ja kestää kuulemma n. 2h, elenialla)

_DSC0022


Lauantaina sitten päästään korkaamaan ensimmäisenä Eleniaareena lakkiaisten osalta. Ihanaa että sinne mahtuu porukkaa! Mulla on ainakin perhe, mummu ja pappa ja kummitäti tulossa jo itse lakitukseen! (mummu muista se alkaa 10.00)

_DSC0010



Mä olen itseasiassa aika innoissani! Ja vaikka on paljon tekemistä, niin silti mä nautin. Mä nimittäin rakastan juhlien järjestämistä!


_DSC0013


Niin ja tuo otsikko johtuu kuvista. Kuvat ovat viikon takaa, kun oltiin Murhalammella mökkeilemässä (en tosin muista kenen mökki se oli, enkä mä ehtinyt olemaan siellä kun tunnin ennen kuin lähdin Emmalle yökylään, mutta se oli ensimmäinen osa mun rennosta viikonlopusta, vaikka kiirettä piti silloinkin)

Nyt mä voin muuten julistaa, että tämä on ehkä ontuvin postaus ikinä... Toivottavasti se ei haittaa! Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

ps. näin unta että lähdin kouluun ja vasta koulussa huomasin että mähän olen jo kirjoittanut eikä mulle ole koulua...

4 kommenttia:

  1. Hei mites sulla meni vakava ? Tuloksesta huolimatta nauti juhlapäivästä! Se menee niin nopeasti ja oli mulle ainakin ihan paras päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin, mutta ei tarpeeksi hyvin... :( olisin päässyt jatkoon, mutta juuri niihin mihin en hakenut... varmasti nautin!! :D

      Poista
  2. Mitä lääkettä syöt ja miksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en muista nimeä mutta antibioottia ontelotulehdukseen :)

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com