tiistai 19. toukokuuta 2015

Tarvetta kuvaajalle?

Moikka!
Te kaikki kenellä on jokin suuri päivä edessä, jos teillä on tarvetta hyvälle, mutta halvalle "kuvaajalle" ottamaan valokuvia suuresta päivästä, ilmoittaudun palvelukseen. Valmistujaiskuvia en tietenkään voi ottaa tuolloin 30.5, sillä silloin juhlin itse, mutta muuten aikalailla olen käytettävissänne.

Tähän mennessä olen ottanut yhdet ylioppilaskuvat, mallina onneksi mun kaveri Saana, joka helpotti hommaa kyllä aikalailla! Tämän kevään ylioppilaista lisäksi yksi on varmasti varannut minut, ja yksi ehkä. Syksyksi minut on myös varattu yhtiin lakkiaisiin. Rippikuvia on ainakin yhdet.

Mieluiten otan kuvia juhlapäivän jälkeen, tai ennen, jolloin on aikaa paneutua kuviin. Itse kun vielä olen täysin aloittelija näissä hommissa, niin on mukavampaa, ettei olisi kamala kiire.  Jos on kiinnostusta, niin laittakaa sähköpostia osoitteeseen emmievek@icloud.com niin sovitaan asioista tarkemmin. Niin ja siis saa mua ihan muutenkin palkkailla, mä kuvaan vaikka koiranpentuja (olisi muuten aika unelmaduuni).

Nyt on siis vasta yhdet kuvat otettuna, mutta sain Saanalta luvan laitella muutaman lempparin tänne, jotta teidänkään ei tarvitsisi ostaa sikaa säkissä. Toivottavasti ainakin joku teistä kiinnostui!

Kuvista vielä sen verran, että ainakin kuvattava ja kuvattavan perhe tykkäsi, mikä on tärkeintä! On muotokuvia ja fiilistelykuvia, joita nyt ehkä enemmän valikoitui tänne, mutta erityisesti nuo vastavaloon kuvatut onnistuivat hyvin, ja täyttivät Saanan toiveet! Kuvat on otettu siis mun omalla Nikon d5100, ja objektiivina toimi Nikkor 50mm f 1.8, ja joissakin on myös mun Sigman lisäsalamaa käytetty.

ps. arvatkaa kenellä on nimpparit tänään!


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled



12 kommenttia:

  1. Wau kuinka hienoja kuvia ja upea malli! :)

    VastaaPoista
  2. Oii oot kyl hyviä kuvia ottanu ! Tykkäsin erityisesti ekan ja tokan kuvan tarkennuksesta ! :) Ja kaunis malli on !

    VastaaPoista
  3. Meinasin jo kirjoittaa, että ''et sä niin hyvä kuvaaja oo että voisit rahaa pyytää'' mutta näköjään oot oppinut. Onnittelut! En silti vielä oo nähny hyviä makrokuvia sulta, eli siinä luultavasti on vielä opettelemista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Uudella putkella mä en ole hetkeen edes makrokuvia näytellyt, katsotaan mitä mieltä sä sitten olet :D

      Poista
  4. Milloin tulee uusi ppostaus :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti kun ehdin hieman pidemmäksi aikaa istuutua koneelle! :)

      Poista
  5. harmi kun asut niin kaukana! onko sinulla mahdollisuus matkustaa :O

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com