sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Kuulumisia

No heei! :))
En oo taas vähään aikaan postaillu, mut mulla on siihen toooosi hyvä syy! Oon nimittäin ollu ulkona, kerranki ku aurinko paistaa ja on lämmin ni mä en todellakaa aio istuu sisällä koneella.

Ettepä te oo mistään jääny paitsikaan, paitsi että... Olin lauantaina kattomassa Sofian kanssa Elokuuta Verkatehtaalla ja sen jälkeen mentiin Vanajanrannassa olevaan puistoon. :D Keikka oli mun mielestä hyvä, siellä oli vaa vähän porukkaa ku tosta konsertista ei oltu oikei kerrottu hirveesti missää ja sit ku noil ei oo vielä nii paljoo biisei ni  se oli aika lyhyt se keikka :( Mutta se puisto... mä en muista millo viimeeks mulla ois ollu noin hauskaa! Soffella oli kamera mukana ja saatiin aika erikoisiaki kuvia, mut soffe ei oo vielä lähettäny niitä mulle ni en voi laittaa niitä. Mut miettikääny! Pelkkä keinussa keinuminen saa tuntee olonsa niiiiiin vapaaks! Ok mä tiiä n et toi o iha outo juttu mut kummiski :)

Ah! huomen o vapunaatto! Vapaapäivä! Vapputori! Ystävät! Hauskanpitoo! Can't wait! Mä en ihan oo perillä meiän suunnitelmista mut ollaan soffella varmaan päivällä ja sit illalla kaupungille ^_^ odotukset vapulle on kovat odotukset  koska tää on eka vappu millon mulla on oikeita ystäviä ja et vielä vietän vappua niitten kanssa <3

Nyt mä vielä muistutan et käyttäkää maalaisjärkee ! mä vihaan lukee kaikista nuorten onnettomuuksista.. ja tietty muidenki... lämmin ilma, ja juhlatunnelma ei aina oo paras maholline yhdistelmä keväällä :s


Hyvää vappua! <3

     siinä teille vähän väkinäistä kuvaa :s

17 kommenttia:

  1. eiks vapputorit sun muut oo vasta 1.5?

    VastaaPoista
  2. tosi kiva tuo uus banneri! :)

    VastaaPoista
  3. meinasitteko pullot avata huomenna? ;)

    VastaaPoista
  4. ooot nii viisas tyttö !!!! :)

    VastaaPoista
  5. söpö tuo kuva ja hyvääää vappua sullekkin!!!!:--)

    VastaaPoista
  6. Sofian blogis luki et meette huomen kouluu :D ja mitä toi tarkottaa et sul on oikeita ystäviä, eks sul viime vuon sit ollu vai? :o

    VastaaPoista
  7. juu ja vielä vuos en tuntenu tyttöjä eli ei ollu ystäviä :))

    VastaaPoista
  8. Plöö oot kyllä ihan tajuttoman ruma.. Onko sua kiusattu ulkonäön tai puhetavan takia koskaan? Sun naama on jotenkin matala ja pyöree.. Ja ihan jäätävät silmäpussit ja kaikkee hyhh.. :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö... kiitos anteeks ja näkemiin! ei ei oo... kiusoteltu ehkä...

      Poista
  9. Emmi on tajuttoman kaunis!! Oot vaan kade!! Emmi oot paras!!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com