maanantai 30. huhtikuuta 2012

turhaa

Oi kyllä taaskaan ei tuu mitään asiaa mut aattelin vaan ilmottaa et tänään ku vietetään vappua ni yritän ottaa mahd. paljon kuvia ja sitte huomenna ehkä kirjottelen jotain jos jaksan :))

Tänään oli tosiaan meiän koulussa vappujuhla ja meikä oli yks juontajista. Ja mä olin pukeutunu pallokala tohveleihin ja yöpukuun... hiemanko hävetti kävellä yöpuku päällä... ja muinakin teemapäivinä koska mä olin ainoista joka panosti ni oli siinä aina muilla vaikee pitää pokka ku mä astuin esille...

nyt sitte ihania webbikuvia asusta ;)


11 kommenttia:

  1. mitä tarkotit tolla että sulla on NYT oikeita ystäviä ? eikö sulla vuos sitten ollutkaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl mul kavereita oli mut ei ystäviä kenen kanssa mä viettäisin aikaa :)

      Poista
    2. mutta eikös kaverit ja ystävät ole aika sama asia mutta ystävät ovat yleensä läheisempiä kuin kaverit mutta itse vietän kavereideni ja ystävieni kanssa aikaa :)

      ps. etkö vietä kavereidesi kanssa aikaa? :)

      Poista
    3. mulla kavereilla ja ystävillä on aika iso ero ja kavereiden kanssa vietän aikaa ystävien kanssa :))

      Poista
  2. söpöt vaatteet :))))miks sä sit pukeudut jos sua hävettää joka kerta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mä oon oppilaskunnan varapuheenjohtaja ja mun pitää näyttää esimerkkiä :)

      Poista
  3. eikö toi sun banneri vai mikä tuo yläjuttu on nii oo vähä sofialta matkittu ku kattoo eka tota sofian ja sitte sun?:D:D vai onkse tarkotuksella samanlaine...

    VastaaPoista
  4. lol oot aika öööö....outo

    VastaaPoista
  5. siis olitsä koulussa pelkällä t-paidalla vai oliko sulla jotkut housut ku ei tosta kuvasta nää?:D

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com