perjantai 4. toukokuuta 2012

Heissulivei!

Ah tätä viikkoo! Joka päivä ollu jotaki... Maanantaina oltiin siis vappua viettämässä kavereitten kanssa ja sitte soffe tuli meille yöks.
 Tiistaina mä poltin itteni vapputorilla.
 Keskiviikkona oltiin liikatunnilla keilaamassa,
 torstaina oltiin koulun kanssa eduskuntatalolla  ja sitten shoppailemassa,
 ja tänään perjantaina mä olin karon kaa vähänaikaa kaupungilla mut kumpanakaan päivänä mä en löytäny ittelleni mitää vaikka mä tarvisin ihan sikana vaatteita ku tehtiin soffen kanssa toi vaatekaapin siivous...

Nyt sitte tulee kuluneelta viikolta kuvia :)) ja mun 80-luku lookista vappuu edeltävältä viikolta :))

                          80-luku !

  selitys menossa ?

                       vapun asu



 tää on kaikille soffen haukkujille!
                         soffe vetää tyylillä ;) <3

  Anna ja Rebe <3





                        siisti hissi ;)





    yyy mitä miehii ;) siis noi patsaat huom! :DD



                        EI SANAAKAAN LAADUSTA! TOLLA EI SAA PAREMPIA JA MULLA ON TODISTAJA!



36 kommenttia:

  1. onks tuo soffen vanha shortsipuku kuu luulen nähneeni hänellä saman:)

    VastaaPoista
  2. Ihan kiva tällanen kuvapostaus väliin, mutta vähän tylsähkö.....mutta oot kaunis!!!

    VastaaPoista
  3. Oliks eduskunata talos kivaa? =) ja muuten osutteks soffenkaa hesas?<33

    VastaaPoista
  4. sähän voit ostaa sofialta vaatteita ku ne o hienoja ku sehän on laihtunu ni ne on sille isoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on kyl aika isoi mulle...

      Poista
    2. mite ne voi olla sulle isoi eikö sofia oo sua paljon laihempi?:)

      Poista
    3. emmi tarkottaa varmaa sitä, ku sofia on niin pitkä! :) tai sit se sano vitsil

      Poista
    4. KUI TÖRKEITÄ IHMISET VOI OLLA? voi huoh.. miettisitte mitä sanositte!

      Poista
    5. vaikka sofia olisikin emmiä laihempi niin onhan se nyt paljon pidempi ja sitäpaitsi jos sofia antaisi emmille sen VANHOJA vaatteita joita sofia käytti silloin kun oli isompi nii eikös ne ole aika isoja emmille :D

      Poista
    6. öööö..? Emmi onn paaaljon pienikokoisempi,kun sofia..(:

      Poista
    7. niimpä etkö sä muka ole isompi ku sofia :D

      Poista
    8. en oo isompi... ja soffe ite vielä sano mulle et se kokeili mun paitaa ja se on mulle sopiva... mut soffelle pieni ja lyhyt... en kuitenkaa tarkota et sofia ns. "läskimpi" vaan ku se on niin pitkä... jos se painais samanverran ku mä ni se ois sairaalareissu...

      Poista
  5. ei pahal mut eikö ois viisasta pyytää järkkäri vanhemmiltas, tai säästää rahaa ja ostaa ite kun sä kummiski kuvailet paljon, ja sun kamerassas ei oo mikään ihan paras laatu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon saamassa joulukahjaks viimeistään :))

      Poista
    2. tolle anolle sanoisin että ei kaikiall oo varaa tostanoin vaa ostaa jotain kunnon järkkäriii. Meinaa itte en ainakaa sais jos vaa pyytäsin, ehkä joululahjaks voisinki saaha niinku sinä emmi :)

      Poista
  6. Kuinka poltit ittes?:o kiva postaus!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaa nii että paloit!:-) okei ja voi reppana ompa sulla herkkä iho!

      Poista
    2. ei mul normaalisti pala mut nyt en ollu laittan urasvaa tai mitää ja olin koko päivän ulkona :))

      Poista
  7. millon videoooo ? :)

    VastaaPoista
  8. sofial on aika isot jalat ja kaisal kiva heru tos selitys kuvas :D mist oot muuten ostanu ton vappuasuhaalarin ? :) se on ihana!!

    VastaaPoista
  9. en tarkottanukkaa et se on PAKKO saaha ja NYT just.. mut kuvii ois kivempi kattoo ku ois parempi laatu jne..

    VastaaPoista
  10. ''80-luku'' :DDDD en nää tossa mitään kasarimaista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. krepatut hiukset, isot korvikset, räikee luomiväri ja toi paita on aito 80-luvun paita...

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com