lauantai 8. syyskuuta 2012

Saturday ♥ ja rautalangan vääntämistä

Hejssan!
Ihan 1. mä haluan selvittää pari asiaa... Tää bloggaaminen EI ole mulle mitään pakkopullaa, ja kuten olette huomanneet niin mä en postaa jos en postaa,l joten jotkut teiän kommenteista oli vähän ihmeellisiä.

Sitten, eräs 2. bloggaaja teki postauksen "yliyrittävistä" bloggaajista, ja jotenkin musta tuntuu että tämä kyseinen henkilö luettelee minut yhdeksi. Ei siinä tietenkään mitään, mutta mielestäni en semmoinen ole. En pyytele anteeksi postaustaikoja, melkeimpä päinvastoin. Olen sanonut teille että en ehdi viikolla postata, joten en sitten myöskään aio postata jos mulla kerran oikeesti on kiireitä. Ja mielestäni en ole kaatanut mitään teidän niskaan, jos olen niin antakaa anteeksi ♥ yritin vain videon avulla todistaa olevani oikeasti väsynyt, koska sitä ei oikein uskottu...

Sitten mua myös ihmetyttää se et monet bloggaajat sanoo että kirjottaa blogiansa itsensä takia, mun mielstä se on suoraan sanottuna valetta. Kuka jaksaa kirjottaa blogia jota kukaan ei ikinä lukis ja ketään ei kiinnostais, joten ainakin mä myönnän kirjoittavani blogia teille, tietysti tämä on minulle sama kuin peili tai muistojenkirjasto, ja huom, en kirjottaisi blogia jos en pitäisi siitä. Tämähän on tietysti vain minun mielipiteeni.

Ja nyt väännän vielä rautalangasta: RAKASTAN BLOGIN KIRJOITTAMISTA, ENKÄ AIO LOPETTAA, JA BLOGI EI OLE SE JOKA MINUA STRESSAA VAAN KOULU JA MUUTENKIN ELÄMÄNTLANNE ON MENNYT IHAN YLÖSALAISIN.

Ja kyllä myönnän olevani ainakin pikkuisen perfektionisti, mutta siinä ei ole mitään pahaa sillä myönnän virheeni ja opin niistä, sekä osaan nauraa itselleni. Kukaan, ei kukaan voi olla täydellinen.
Ja sitten vielä koulusta, nautin koulussa käymisestä, aikuisten oikeesti! Mutta se ei tarkoita sitä etteikö se voisi olla näin alussa vielä vaikeata, kun olen tottunut lukiolaisen arkeen niin varmasti olo helpottaa. Ja tämä viikko oli vain erityisen raskas koska itselläni oli iltaan asti kokouksia, joista ei voinut jäädä pois koska asia oli erityisen tärkeä (ja samalla päästiin soffen kanssa radioon, uutisiin ja muutamaan lehteen)

Ja sitten hieman tästä päivästä: Sain vihdoinkin vaihdettua huoneeni järjestystä ja siivottua sen (voisin tehdä joskus uuden huonepostauksen), siivousurakan jälkeen soffe tuli meille tehtiin video perus manikyyristä, jos huomenna ehdin ja jaksan niin saatan yhdistää videoklipit ja ajastaa ensiviikolle, huom. EHKÄ, ei kannata odottaa liikoja...Videon lisäksi tehtiin perus emmisoffe-juttuja eli juteltiin naurettiin ja hölmöiltiin keskenämme.

Nyt mä menen alas katsomaan olisiko meikäläiselle ostettu karkkia ja katsomaan kaikki tallennukset digiboxista mitä viikolla ei ole ehtinyt katsoa.

ps. Sinä joka huomautit siitä että sanoin ehtiväni viedä zn vain max.30min lenkille, ja sitten sanoin olleeni monta tuntia lenkillä. Niin siis viikolla en ehdikään, mutta miksen perjainataina ehtisi koska koulua ei ole luvassa pariin päivään?! Nii ja jotkut luule että olen saanut kameran, en tiedä miksi mutta siis en ole saanut :(


LÖLLÖASU!



54 kommenttia:

  1. sä itse aiheutat lisää sekamelskaa ja lietsot anonyymejä tulemaan pätemään ja tuottaa sulle pahaa mieltä ku sä koko ajan nostat noita asioita mitkä saa sulle palan kurkkuun niin esille. opettele siihen että sanot kerran ja jätät asian siihen. Sulla on kuitenki mahollisuus estää anonyymit, joten mikset tee sitä? turha sit valittaa että saat paskaa kommenttia. Jos sun elämäntilanne on niin ylösalasin ni laita blogi sivuun ja fiksaa elämäs ja palaa sitte tänne.

    -Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "opettele siihen että sanot kerran ja jätät asian siihen. Sulla on kuitenki mahollisuus estää anonyymit, joten mikset tee sitä? turha sit valittaa että saat paskaa kommenttia." I agree. Lopetan tän blogin lukemisen kohta.. Itse blogissa ei oo mitään vikaa, mut ei aina jaksas tätä Anonyymit vs Emmi :D kaikkia ei voi oikeesti miellyttää, vaikka kuinka haluais.

      Poista
    2. joo olen samaa mieltä... lopeta jo toi jauhaminen ja liiku elämässäs eteenpäin! sen sijaan että jjankkaat tänne joka päivä kuinka kaikki on huonosti ja ehdi postaamaan, voisit väsätä kunnon hienon postauksen, silloinkun ehit ja puhuisit jostain muustakin :)

      Poista
    3. eli ei enää rautalangan vääntämistä! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oisko ollu PP?

      Poista
    2. www.annijapp.blogspot.fi/2012/09/pp-yliyrittavat-bloggarit.html?m=0

      Poista
    3. www.annijapp.blogspot.com , on muuten hyvä blogi näin btw

      Poista
  3. Oi toi sun eka kuva on iha sika ihana!<3(:

    VastaaPoista
  4. joo, mutkin tossa yliyrityspostauksen kommenteissa mainittiin, joku ano ilmoitti että oon perseennuolija sen takia kun olin laittanu että oon samaa mieltä siitä että bloggaaja kirjoittaa itselleen (oon sitä mieltä, ite kirjotan ensisijaisesti itelleni, tykkäisin laittaa kuvia yms, blogiin vaikka sitä ei kukaan lukiskaan, mutta joo, kyllähän ne lukijat tietysti kivoja on!! :))

    ja anonyymi vielä laitto että oon blogissani pyydellyt anteeksi postaamattomuuttani joka postauksessa :--D laitoin niin tasan kerran..

    mutta joo, tän kommentin pointti oli kai se, että ei kannata välittää tämmösistä, jokainen bloggaa tavallaan ja ymmärrän sua niin hyvin, mullakin läksyt vie aikaa koska oon kouluperfektionisti.. (oon muuten kanssa ykkösellä Kaurialassa! :D)

    VastaaPoista
  5. Kyllä mä blogasin jo enne lukijoitaki. Ihan itteeni varten, päiväkirja. Joten älä päde, et ois muka valetta

    VastaaPoista
  6. Voi ku oot nätti! Mistä oot ostanut ton hameen ku oon ettiny joka paikasta mut en oo löytänyt? :)

    VastaaPoista
  7. awww, toi kuva susta ja sofiasta <3 :)

    VastaaPoista
  8. mä ymmärrän että koulu on nyt suuri osa sun elämää (täysin ymmärrättävää se on, oothan lukiossa) mutta mua ainakin itse ärsyttää miten puheenaihe vaihtuu aina kouluun. sulla on siellä rankkaa, tiedän, mutta se alkaa ainakin mun pääkopassa jo kolkuttaa ja mä ajattelen että onko tässä enää mitään järkee.
    jos sä koitat miellyttää kaikkia ja saat kuraa niskaas se on vaan merkki siitä että sun täytyy henkisesti kasvaa. maailmassa on ihan liikaa niitä ihmisiä jotka tahallaan haluu hakata toiset tuntemattomat henkilöt maanrakoon, mut niistä EI PIDÄ VÄLITTÄÄ. Sä vaikutat tosi heikolta ihmiseltä henkisesti, se on sääli :( en todellakaan tarkota millään pahalla mitään tästä, toivottavasti ymmmärrät. kaikkee hyvää sulle emmi, toivottavasti saat hyvän otteen elämästä kiireiden keskeltä :)

    VastaaPoista
  9. lolollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ooooooooooooon nolooooooooooo ja niiiii säki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama pikkuano jälleen. Emmi on kuule ihan normaali ihminen eikä mikään julkkis jonka huomio on kullanarvoinen asia. Taitaa olla sun idoli?

      Poista
    2. noi kaikki 'nolo' jutut vois sanoo nimellä
      oot emmi just ihana ♥

      Poista
    3. jep oon aina halunnu näyttää emmille se on niiiiiin laiha ja kaunis ja pitkä<3

      Poista
    4. mitä helvettiä? ^

      Poista
  10. mikä on perfektionisti?? Ihana toi kuva susta ja soffesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. semmonen joka haluu et kaikki on mahollisimman täydellistä ja haluu tehä asiat niin hyvin ku mahollista :)

      Poista
  11. toi löllöasu isontaa sua entisestää

    VastaaPoista
  12. mitä olit tallentanu viikolla? :)

    VastaaPoista
  13. Ei vittu emmi, älä valita

    VastaaPoista
  14. oot melko lapsellinen, mun arvostus sua kohtaan on laskenut, sori.

    VastaaPoista
  15. Mielestäni jokaisen blogin pitäjän pitää pystyä kirjoittamaan hyvistä sekä huonoista asioista. Ei kukaan lukijakaan ole täydellinen, miksi sitten blogin pitäjän pitäis? Arkiset asiat ovat just sitä parasta luettavaa. Oli sitten hyvä tai huono päivä.

    VastaaPoista
  16. Itselleen postaaminen ei ole valetta, ite ainakin kirjotan blogia että saan purettua kuvia ja tunteita johonkin, jota tein silloinkin kun blogillamme oli se 5 lukijaa. Kuten oon sanonu jo omankin blogin puolella, en kohdistanut sitä erityisesti kehenkään, ja toivon että tää asia nyt tajuttais. Se teksti oli mun mielipiteistä eikä siitä että kaadettais kuraa toisten niskaan. Toivottavasti tajusit asian? Anothan sut siellä mainitsi josset huomannut xd voi jummi mikä sotku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo lukenu niitä kommentteja, ja tietysti arvostan jos jaksaisitte postata ilman että kukaan lukisi, itse en jaksaisi:) ja mielestäni sun postaus on hyvä asiapostaus ja esim toi anteeks pyytely, niin siisnä olen täysin samaa mieltä! Muutenkin mä tykkään teiän blogista ja missään vaiheessa en halunnu loukata tai olla mitenkään ilkee! Ja mä en koe tota sun postausta mitenkään negatiivisena, pikemminkin inspiraationlähteenä! Mä toivon ettet pidä Mua täytenä kusipäänä ja jos pidät niin anteeks<3

      Poista
    2. kuulostaa aika tekopyhältä emmi..

      Poista
    3. Juu ei oo mitää ketää vastaan, ja ei tässä blogissakaan mitää vikaa oo :) hyvä että asia selvis !

      Poista
  17. Haha, ihana toi vika kuva :D

    VastaaPoista
  18. Iha oikeesti älä jaksa valitttaaa AINA !

    iha oikeesti sulla on yli hyvä blogi ja oot nätti,laiha jne... mutta älä jaksa koko ajan kirjottaa jotain negatiivistä asiaa
    tykkään lukea sun blogia ja olen kyllä pitäny puoliasi kun joku on haukkunut mutta ei oo kivaa aina lukea jtn negatiivistä


    ps: oot nätti!

    VastaaPoista
  19. Oih noi kuvat sä oot nii kaunis! <3 ja keskity vaan kouluun anna vaan blogin olla hetken aikaa! Blogi ei mihinkään katoo vaikka et kirjottas sinne! Tsemppia sulle Emmi! LoveYou! <3

    VastaaPoista
  20. Ihania kuvia! Oot niin kaunis! Keskity nyt vaan kouluun ja anna blogin olla ei se mihinkään katoo jos sä et kirjota sinne! Tsemppiä jatkoon! LoveYou! <3

    VastaaPoista
  21. VITTU KUN SÄ ET ENÄÄ MISTÄÄ MUUSTA POSTAAKKAAN KU TÄSTÄ AIHEESTA?! HEI HALOO, EI IHMEKKÄÄ ET ON TYLSÄ BLOGI _NYKYÄÄN_. MÄ AINAKIN POISTUN LUKIJOISTA, HETI.

    VastaaPoista
  22. oot kaunis Emmi! :) tykkään sun blogista! <3

    VastaaPoista
  23. Moi Emmi! Löysin sun ihania videoita YouTubesta ja nyt oon jo kattonut ne kaikki! Rakastan sun puhetapaa ja sitä kun oot niin pirteä ja iloinen :)

    VastaaPoista
  24. musta tuntuu että noi anot on aina vaa yks ja sama ihminen.. en usko että noin moni tulisi haukkumaan noin ihanaa ihmistä <33
    ja ne jotka haukkuvat sinua noloksi, ovat itse NIIIIIIIN noloja, koska ei uskalla kommentoida omalla pärställään ...

    Jatka vaan samaan malliin, oot ihana ja sun tekstit piristää mun päivää!!=)
    ja tiedän olen anonyymi, mutta sanoisin tämän omalla pärställäni jos vain osaisin tehä sen jutun että voin kommentoida nimimerkilläni niin toi löllöasu ei oo oikein mikään hieno, mutta muuten olet kaunis <3

    VastaaPoista
  25. estä tää anonyymikommentointi, nii ei tarvi kestää niitä haukkumisia. Ei niistä sais kyl välittää mut kuitenki...jatkaisin kyllä lukemista vaikken vois kommentoida :)

    VastaaPoista
  26. ai kaunii läski oot... voisiks nyt suoraa kertoo paljon painat ja näi? etkö painakki yli 70kg? varmaanki jos sofiaki painaa suunnillee sen verra ni sä painat varmaan 20kg enemmän eli jtn 90kg, miettikää te puolustatte 100kg lehmä läskii, joka lässyttää, ei osaa meikkaa ei mitäää... mulla kyl jo omatunto rupeis kolkuttaaa. en kehtais liikkua en missäää. sit pitää jtn blogiii netissä aika itserakasta tollasena läskinä. ja silllonku sanoit että et oo ollu kenenkää kaa yhes ni uskon että miks et ooo. en oo ittekää niii täydelline mutta kumminki en ainakaa noi erilainen... sori ku tuli romaani mut toivottavasti jaksat lukee, ja mieti oikeesti näit asioita ja kato peiliin ja kato you tubesta videoita miten meikata ja lue painolehtiii, osta kunnollisii vaatteita äläkä tollasiii ylikorostaviii... noni nyt sain asiani sanottuuu....


    <3:emmin blogin lukija, jota evvk sun blogi, mut oon jääny koukkuun xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "alkais omatunto kolkuttaa" mitä helvettii hei? Siinä oot oikeessa ettet ole täydellinen, kaukana siitä! Sä oot säälittävä ihmispaska jolla ei oo mitään tunteita tai sydäntä. Tiiätkö edes mikä on se 'omatunto' mistä puhuit? Et todellakaan, koska sulla ei sellasta ole. Anteeksi kiroilu, nyt oon saanu asiani sanottuu.

      Poista
    2. hahahahah oot aik säälittävä <3

      Poista
    3. oot säälittävin ihminen never.. Puuutu toisten elämään sit ku omas on kunnossa..

      Poista
  27. aion nyt sanoo suoraa, ota tää rakentavana kritiikkinä. oot nyt jo ihan tarpeeks jauhanut sun suhteesta ja muiden suhteesta sun blogiin ja sen kirjottamiseen. älä ota joka postauksessa kantaa johonki negatiiviseen kommenttiin. joo mä liiottelin "joka" postauksessa mut sun täytyy vaan pass them and move on girl!
    tämmöset asiat ei parane sillä että niistä jauhaa koko ajan ja yrittää takoo rautalangalla. oot sanonu asias jo kerran ja jos haluut et sun lukijat ei jauha siitä enää niin säkään et sillon saa siitä enää jauhaa. itse lietsot niitä tulevia negatiivisia kommentteja tällä että annat palaa takaisin postauksissasi. negatiiviset kommentit voi ja kuuluukin jättää omaan arvoonsa paitsi jos niissä on jotain mistä voi oppia. kiitos näkemiin ja tsemppiä.

    VastaaPoista
  28. Luin nämä kommentit ja pyörittelen silmiäni. Herranjumala, tämä on Emmin blogi! Emmi saa kirjoittaa sinne mitä tahtoo ja huvittaa. Jos joku ei tykkää lukea, niin sitten ei lue. Ei ketään voi pakottaa, jos toisella on huono-olo ja tahtoo kirjoittaa siitä vaikka 10 kertaa, niin se todella tarkoittaa, että Emmillä on huono-olo ja hän tahtoo purkaa sitä. Silloin ei tule iloisia merkintöjä, ojos joku asia vaivaa.

    Mutta jotkut ei tajua ja tahtoo aiheuttaaa mielipahaa tahallaan. Koita Emmi jaksaa! <3

    - Jessie

    VastaaPoista
  29. Moi!

    Toivon että löydät itsellesi tasapainon koululle, elämälle ja kaikille asioille mitä sinulle tapahtuu joka päivä!

    Minäkin olen lukiossa ja olen kuulovammainen, minulla menee eniten aikaa kuin muilla. Jos kiinnostaa lukea minun blogiani niin siitä vaan lukemaan! http://elamaaonihanaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  30. löllöasu xd :D joo mutmut kiva postaus (-:

    VastaaPoista
  31. toi vika kuva♥ kiva postaus:)

    VastaaPoista
  32. Te jotka valitatte/haukutte Emmiä:

    Pistätte kommentit anonyymina??? WTF.
    Eikä sen vertaa oo teillä pokkaa/rohkeutta, että tulisitte sanomaan asianne suoraan ja ihan julkisesti, ei anonyymina. Se jos mikä on noloa!
    Kaikilla on omat mielipiteet ja ymmärrän kyllä teitä idioottejakin :D mutta silti: JOS EI KIINNOSTA MENKÄÄ POIS! (:

    VastaaPoista
  33. Te jotka valitatte/haukutte Emmiä:

    Pistätte kommentit anonyymina??? WTF.
    Eikä sen vertaa oo teillä pokkaa/rohkeutta, että tulisitte sanomaan asianne suoraan ja ihan julkisesti, ei anonyymina. Se jos mikä on noloa!
    Kaikilla on omat mielipiteet ja ymmärrän kyllä teitä idioottejakin :D mutta silti: JOS EI KIINNOSTA MENKÄÄ POIS! (:

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com