keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

KAUNEUDESTA EI TARVITSE KÄRSIÄ

Heippa!

Kelit ovat olleet mitä surkeimmat, ja maltan laskea kirjan alas, joten nyt onkin sitten hyvää aikaa kirjotella tänne!

Viikko sitten kun kirjottelin tänne, niin oli tosiaan mun synttärit. Lahjoista mun hieman turha tehdä videota, mutta mun uusista kengistä kyllä postaan. (jeffrey campbellin litat) Sain siis nuo rakkauskengät mun vanhemmilta, lipun perjantaiseen wanajaan tytöiltä, sitten lahjakortin kasvohoitoon niinkuin joka vuosi mummulta ja papalta, toisilta isovanhemmilta rahaa säästötilille, kaulakorun toiselta kummitädiltä, ja rahaa toisilta kummeilta.

Eli vaikka maailman turhin ikä onkin, niin hirveästi sain kyllä lahjoja, ja iso kiitos kaikille antajille ♥

Mutta nyt tuohon kasvohoitoon.

Kun mä täytin 13 tai 14, niin kävin ensimmäisen kerran kasvohoidossa. Rakastuin. Sen jälkeen on ollut perinne, että mummu maksaa mulle lahjakortin tuonne. Tänään aamulla sitten heräsin aikaisin, jotta ehtisin ajoissa tuonne kasvohoitoon, tai siis päiväunille... Mä olen kyllä aina niiiiin nirvanassa siellä!

Aikaa varatessa kysyin, että onko ok jos mainitsen blogissa tästä, ja kyllähän se kävi. Tänään kun sinne menin, niin otin kameran mukaan, niinkuin aina... Ajattelin että joo otanpa pari kuvaa ja sillee. Nooh... Se menikin sillain että sain vielä pikamanikyyrin kaupanpäälle! Ja sitten musta otettiin vielä kuvia itse hoidon aikana, mutta näytän kuolleelta perunalta, joten ne kuvat saa nyt jäädä koneen uumeniin...


Ja nyt sanon mahd. selkeästi, hyödyin tästä postauksesta, koska sain sen manikyyrin, eli kyllä, tämä on yhteistyöpostaus. Ja jotta tekin pääsisitte hemmottelemaan itseänne tai läheisiänne, niin menkääpäs osoitteeseen Pollentie35, hml. Siellä on Voutilakeskus, minkä yhteydessä tämä Kauneushoitola IN on.

Teksti tökkii, toivottavasti kuvista ilmenee, kuinka ihana paikka tuo on!





Juuri kääröistä herännyt...

PS.  sitten linkki nellyn alen loppukiriin ( tod.näköisesti linkki toimii vasta 25.7) itsehän en tästä hyödy, en tee yhteistyötä nellyn kanssa, toivon vain että TE saisitte tehdä löytöjä!





6 kommenttia:

  1. Minkä niminen se hooitaja oli ? ssiis ihan etunimi ?

    VastaaPoista
  2. Itsellenikin kelpais kyllä kasvohoito <3 :)

    VastaaPoista
  3. Miksei kengistä ole kuvaa?

    VastaaPoista
  4. Kävin ite joskus siinä kampaajalla. Siis jos nyt puhutaan samasta paikasta ni siin on kampaaja samassa :) Tosi edullinen kampaamo ja mukava naisihminen oli ainakin kampaamon puolella :) Tykkäsin kovin :)

    VastaaPoista
  5. hei mun on pakko kysyä, että sattuuko kasvohoito? äiti koittaa väkisin työntää mua sellaseen kun kuulemma naama niin huonossa jamassa mut kaveri kerto et se oli ollu ja sillä oli vedet tullu silmistä kun jonkun raudan kanssa oli mustapäitä tms otettu pois eikä todellakaan suositellu? xd

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com