torstai 25. heinäkuuta 2013

Piippolan vaarilla oli talo, hiiola, hioola, hei!

Huomenta!

Koittakaapas sanoa tuo otsikko ilman, että laulatte sen. Itse en pystynyt...

Mutta asiaan: Rakastan eläimiä, joten viimeviikon keskiviikkona, eli synttäripäivänäni, suunnattiin auto kohti 4h:n kotieläintilaa. Siellä oli lampaita, poneja, kaneja, possuja, kanoja, kukkoja, ja koiranpentu. Kaikista karvakasoista en saanut kuvia otettua, sillä ihmiset oli edellä :(

Mutta saatte te nyt jonkin sortin söpöydestä nauttia täällä mun tylsässä blogissa ;D

En kyllä tiedä miten mä saisin tätä mielenkiintosemmaks... Vidoita en oikein halua tehdä, koska se lataaminen on vaikeeta ja hidasta, ja teitä on lievästi sanottuna vaikea miellyttää XD mutta ihania olette, ei sillä! ♥♥♥















13 kommenttia:

  1. se on hiiala hiiala :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ihan sama. :DD Ja kivoja kuvia! :)

      Poista
    2. mun mielestä se on kyllä ihan hiiola hiiola :D

      Poista
  2. Voisit kyllä vähän useammin tehdä videoita niin blogi olisi 1000000000000 kertaa kiinnostavampi,koska ei aina jaksa pelkkää tekstiä ja kuvia HUOM!teksti on suunnattu Emmille eikä Emmin lukijoille,joten turha valittaa,että anonyymit vain ruikuttavat ja valittavat ja käyttäytyy törkeästi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos ne on hankalampia ku se lagaa jne vai mitä emmi just sano?

      Poista
    2. mitähän mä just tohon tekstiin kirjotin ?

      Poista
  3. Emmi, tää blogi on nyt just huippu! Sun ei tartte viihdyttää niitä marisijoita ollenkaan. Kukkaa ei pakota lukemaan tätä!
    Sää oot oikeesti ihana! :)

    VastaaPoista
  4. Hmmm.. Emmi älä välitä noista Anonyymeistä :) oot ihana ja sulla on hyviä postauksia vaikka videoita ei tulisikaan :)) ja jatka samaan malliin !!

    VastaaPoista
  5. Myöhäiset synttärionnittelut!! mua kiinnostaa aina sun blogi. mun mielestä erittäin kiinnostava!! oot ihana <3

    VastaaPoista
  6. AH, noi possut.... Tällänen postaus oli vaihteeks kiwa

    VastaaPoista
  7. En mä pystynyt sanoo tota otsikkoa.. Rupes ärsyttää ku väkisinkin tuli nuotit XD

    VastaaPoista
  8. Tossa on mun hoitoponi :). Mutta kiva postaus!

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com