perjantai 26. heinäkuuta 2013

Wanaja2013

Moikka!
Nyt seuraavat postaukset on pelkkiä kuvapostauksia, koska mulla on kuvia niiin hirveä määrä... Nyt on vuorossa wanaja. Mähän sanoin teille viimeviikolla, että menen ehkä piipahtamaan aitojen ulkopuolella... No ei se nyt ihan niin mennytkään... Sain tosiaan kavereilta lahjaksi lipun perjantaiksi, ja lauantaiksi sain lipun 25€.lla, kun Riina oli töissä siellä, ja se sai ilmaislippuja, niin sain sitten ihan sika halvalla! (röhröh)

Mulla oli ihan huippuhauskaa molempina päivinä, ja kiitos siitä kuuluu molempien päivien seuralle! ♥

Toivottavasti mä pääsen sitten ensivuonnakin! Tosin lyhyen ihmisen siellä ei ole kyllä helppo olla, sai kyllä käyttää kyynerpää tekniikkaa...








                                                             piti varautua säähän...





ah mun luonnonkiharat♥















ahkera työläinen! :D






                tietä kauneudelle!



oli vissii hauskaa...












ei ole helppoo olla 146 pitkä...


13 kommenttia:

  1. kiva postaus :) ihanat noi sun luonnonkiharat, tykkäään ! :)

    VastaaPoista
  2. Mun on pakko kysyy näin luvan kanssa, että mun on pakko saada toi yks cheekin kuva mun puhelimeen taustakuvaks <3 sun on pakko suostuu et saan kopioida sen!! :-D

    VastaaPoista
  3. omg cheek!!!<3 ehkä maailman ihanin! oon ite 143cm ''pitkä'' ja 17.v ja oon menos kattoo cheekkii tos elokuus,täytyy vaa toivoo et pääsisin eturivii;)

    VastaaPoista
  4. Ois kiva jos tekisit enemmän ostosten esittelyjä videolla!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekisin jos ostelisin jotakin....mä olen viimeeks ostanu t- paidan, ja se oli loman alussa...

      Poista
  5. mooi :) oot saman pitunen kun mää ja oon 12:) mut en tuomitse sitä koska jokainen on sen pitunen mitä on :)mut sulla on ihan sairaan ihana blogi :)jajaja oot nätti ja oot hyvä tanssii ( pojat on semmosii ja sanoo et kaikki on homomaista!)

    VastaaPoista
  6. näytät jotenki laihemmalle naamasta ku sulla on noi luonnonkiharat :O :)

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia PMMP:stä ! itse olen kiertäny bändin perässä jo monta vuotta :) mitä tykkäsit keikasta? kun jollain videolla Sofian kanssa haukuitte ettei ole yhtään hyvää biisiä ? :D

    VastaaPoista
  8. Aaaaahhhhh Cheekk<3

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com