maanantai 14. huhtikuuta 2014

KARO JA KAISA 18V!!!

Moikka!
Viime viikonloppu meni hujauksessa, ja se oli toimintaa täynnä! Pe-la olin yökyläilemässä Hauholla, ja lauantaina oli tosiaan tyttöjen synttärit. Sunnuntaina mä availin ovea söpöille virpojille ja katoin koneelta disney-leffoja. (ja söin ylijääneet karkit)

Toivoitte enemmän asukuvia, ja niitä nyt on muutama tulossa(kunhan soffe ja mun sisko saa vaan lähetettyä ne mulle). Joitakin kuvia mulla itsellä sentään on, mutta valaistus oli "hieman" heikko, ja isolla ISO-arvolla kun jouduin kuvaamaan kun salamaa en halunnut käyttää, niin kuvat ovat rakeisia ja muutenkin laatu alhaisempi mitä yleensä... Mutta on kamalampiakin kuvia nähty!!! :D

Päällä mulla oli sama mekko kuin wanhojenjatkoilla, ja se on nellystä, maksoi huimat 20e... :D Kenkinä toimi Marjoxsilta 9lkn päättäreihin tilatut stiletot, joita mä olen vain kerran tätä ennen päässyt käyttämään! Korvissa oli täällä blogissakin näkyneet korvikset ur&pen:stä.

meidän kaksoset♥ 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com